مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص هوشمندسازی شهر سامان، طی رایزنی‌هایی با شرکت‌های ارتباطی، به زودی وای‌فای رایگان در مکان‌های عمومی و مناطق گردشگری این شهرستان نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 19 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی بلالی در نشست شورای مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان چهارمحال و بختیاری که در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه 23 روستا در این شهرستان از تلفن ثابت برخوردار هستند، افزود: هم اکنون 9 روستا در این شهرستان نیازمند تلفن ثابت هستند که اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین در 23 روستای شهرستان سامان از پوشش اپراتورهای همراه‌اول و ایرانسل برخوردار هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه در این روستاها خدمات اینترنت پرسرعت فراهم شده است، تصریح کرد: پروژه واگذاری اینترنت پرسرعت از ناحیه شرکت‌های های‌وب و کنسرسیوم همت، جز این پروژه‌ها هستند که در شهرستان سامان تاکنون به اجرا رسیده است و بزودی سیم کارت‌های مربوطه، یین ساکنین این 23 روستا توزیع خواهد شد.

بلالی در خصوص ارائه خدمات پولی و بانکی در این شهرستان افزود: 3 دستگاه ATM پست‌بانک، طبق مناقصاتی که از طرف وزارتخانه برگزار شده است، بزودی در روستاهای چم‌چنگ، گرمدره و یاسه‌چای نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بزودی فیبر نوری از سه راه هتل سامان تا روستای هـوره توسط شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری انجام خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری به ایجاد و نصب وای‌فای رایگان در مکان‌های عمومی و مناطق گردشگری این شهرستان اشاره کرد و بیان‌داشت: در خصوص شهر هوشمند، از آنجایی که شهرستان سامان یکی از قطب‌های گردشگری در این استان محسوب می‌شود، لذا با یک سری از شرکت‌های ارتباطی رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است تا بتوان این امکان را بزودی در برخی از مناطق یاد شده نصب و راه‌اندازی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار