مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری کیفیت هوای سالم در بیشتر مناطق تهران با وجود افزایش ذرات معلق طی امروز، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 21 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "حسین شهبازی" در مورد شرایط کیفی هوای تهران، اظهار داشت: طی امروز(۲۹ مهرماه) با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق، شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت برقرار است و انتظار می‌رود تا فردا (۳۰ مهرماه) شاخص کیفیت هوا روند افزایشی داشته و در مجموع شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران  تداوم داشته باشد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط فعلی ۹۰ و در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، گفت: داده‌های هواشناسی نشانگر برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط فردا کمابیش ادامه می‌یابد و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود. با تداوم این شرایط در روز دوشنبه (اول آبان ماه) به‌تدریج از بعدازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود و وزش باد موثر طی برخی ساعات دور از انتظار نیست.

وی در پایان گفت: دمای تهران طی دو روز آینده به طور نسبی افزایش خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار