مراسم معارفه شهردار جدید نسیم شهر با حضور "هادی رحمتی" مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران و مسوولان شهرستان بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 21 October 2017
به گزارش تابناک تهران، رییس شورای اسلامی نسیم شهر، در این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دوره برای تصدی سمت شهرداری نسیم شهر نزدیک به ۳۵ نفر از افرادی که اعلام آمادگی کرده بودند مورد بررسی اعضای شورای شهر نسیم شهر قرار گرفتند، تصمیم نهایی بر انتخاب عباس شوندی برای تصدی شهردار این شهر شد.

"عیسی حسنلو" افزود: از شاخص های مورد نظر برای انتخاب شهردار این شهر، اول سیاست های کلی استان است مبنی بر اینکه شهرداران شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر که حکم آنها باید به امضا وزیر کشور می رسید و همچنین فردی برای این سمت باید انتخاب می شد که اولا؛ سابقه کار در شهرداری را داشته باشد و ثانیا؛ جوان و با انگیزه باشد و برای همه ابعاد وظایف شهرداری برنامه کاری داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این که پس از بررسی همه این موارد "عباس شوندی" به لحاظ جوان بودن و داشتن سابقه شهرداری صباشهر و اندیشه و برنامه هایی که دارند مورد رای و انتخاب قرار گرفتند، گفت: از جمله محور های دیگر اعضا برای انتخاب شهردار، رعایت قانون، تکریم مردم و مودیان و شهروندان، ارائه کیفیت خوب خدمات به شهروندان جهت رضایت شهروندان است.

حسنلو با اشاره به اینکه توانمند سازی نیروی انسانی، کارسازی و تربیت مدیران برای آینده باید در سرلوحه کار شهردار جدید قرار بگیرد، افزود: تعریف و اجرای پروژه های عمرانی توام با کار کارشناسی و مطالعاتی که شامل در نظر گرفتن عوامل زیست محیط و مدت اجرا باشد نیز از دیگر مسائل و عوامل مورد توجه در کار شهردار نسیم شهر می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر نسیم شهر در پایان، گفت: تسهیل مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری برای افرادی که می توانند در پروژه های مورد نیاز شهرداری مشارکت موثر داشته باشند نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در دستور کار شهردار جدید این شهر قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فیروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
آرزوی توفیق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار