در بازدید شبانه مشترک مجلس، شورای شهر و نمایندگان شهردار تهران از محله های در معرض آسیب پایتخت بر ضرورت همت همگانی در حوزه آسیب‌های اجتماعی تأکید شد.
کد خبر: ۵۱۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 21 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدرضا عارف" و "فریده اولاد قباد" از نمایندگان مردم در خانه ملت به همراه محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر، رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و محسنی شهردار منطقه12 به نمایندگی از شهردار تهران به صورت سرزده از محلات محروم منطقه 12 بازدید کرده و آخرین تحولات رخ داده و ارتقاء سطح خدمات ارایه شده توسط شهرداری تهران را رصد کردند.

محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس در بازدید خود از محله هرندی، گفت: حوزه آسیب ‌اجتماعی در شهر تهران نیازمند یک همت همگانی است و شهرداری در این خصوص عملکرد قابل تحسینی داشته است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و ما به نمایندگی از خانه ملت و مردم، مصمم هستیم همکاری و همدلی بین بخشی را با محوریت رفع موانع قانونی به عهده بگیریم و با نوع خدماتی که دستگاه های مجری داشته اند امیدواریم ما نیز بتوانیم کمک خوبی در این خصوص داشته باشیم.

همچنین حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران پس از شرح فعالیت های جدید شهرداری تهران در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: مدیریت شهری با خط مشی مدارا و عقلانیت در حوزه آسیب های اجتماعی وارد شده و تاثیرگذاری هدفمند را در این حوزه خواستار است.

وی اظهار امیدواری کرد که دستگاه های مختلف در برخورد با آسیب های اجتماعی همکاری نزدیکی را داشته باشند و مجموعه شهرداری نیز با تمام توان همکاری لازم را خواهد داشت.

بنا براعلام  روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز در نخستین بازدیدی که پیرو دستور شهردار تهران محمدعلی نجفی در خصوص همدلی و نزدیکی بیشتر دستگاه های مختلف اجرایی و قانون گذار صورت گرفته بود، ضمن اعلام آمادگی با تمام ظرفیت شهرداری تهران در خصوص همکاری با تمام دستگاه های مسئول اذعان داشت: سازمان خدمات اجتماعی با نظر مساعد و مثبت اعضای شورا و شهردار تهران، تمام فعالیت و توان خود را با قدرت و عزم جدی تری در خصوص زیرساخت، جذب و دانش مددکاری در اختیار خواهد گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار