فتاحی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از افزودن سالانه بیش از 10 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی این استان خبرداد و گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 40هزار مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده شده است.
کد خبر: ۵۱۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، وی با بیان اینکه 22 پروژه ورزشی با 40هزار و 556 متر مربع در این دولت در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده افزود: علاوه بر برای تکمیل و بهره‌برداری از 24 پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان نیز برنامه‌ریزی شده تا ظرف یک سال و نیم آینده به افتتاح نهایی برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه این دست سرمایه‌گذاران ورزشی برای تهیه زمین مناسب با مشکلات زیادی مواجه هستند، تصریح کرد: تأمین هزینه‌های زمین جزو آورده شخص محاسبه نمی‌شود؛ اگر سرمایه‌گذار بخواهد از تسهیلات بانکی استفاده کند، باید حتماً زمین داشته باشد و ۴۰ درصد از سهم خود را بیاورد.

فتاحی ادامه داد: علی‌رغم این مشکلات در استان سمنان با رایزنی‌های انجام‌شده، سرمایه‌گذاران خوبی آمده‌ و فعالیت‌های خوبی هم داشته‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در شهرستان گرمسار سرمایه‌گذاری بالغ‌بر هفت میلیارد تومانی در مجتمع ورزشی داشتیم، تصریح کرد: ما هم یک میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره اختصاص دادیم و در شاهرود به‌ویژه در احداث پیست سوارکاری این فعالیت‌ها رونق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار