ئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران، گفت: چشم انداز تهران، شهری با ترافیکی روان، رفاه عمومی و زیرساخت های مناسب خواهد بود و ️اهداف ما بهبود نظام حمل و نقل و ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا است.
کد خبر: ۵۱۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 22 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمد علیخانی" در پانزدهمین جلسه شورا گزارشی از وضعیت فعلی تهران، چشم‌اندازها، اهداف و راهبردهای این کمیسیون ارائه داد.

علیخانی در تشریح وضعیت موجود گفت: از برنامه های مصوب ۵۰ درصد عقب هستیم که منجر به  کاهش کارایی حمل و نقل عمومی و فرسودگی آن شده است.

او ادامه داد:️ مدیریت شهری سابق علاوه بر بدهی ۳۰ هزار میلیاردی٬ ۳۰ هزار میلیارد پروژه نیمه تمام نیز به ارث گذاشته است که ۲۲ هزار میلیارد آن مربوط به تکمیل خطوط فعلی مترو نیاز است.

این عضو شورای شهر در ادامه به چشم انداز های تهران در زمینه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: چشم انداز تهران شهری با ترافیکی روان، رفاه عمومی و زیرساخت های مناسب خواهد بود و ️اهداف ما بهبود نظام حمل و نقل و ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا است.

علیخانی در خصوص ️راهبرد های کمیسیون در خصوص  توسعه حمل و نقل عمومی ادامه داد: توسعه حمل و نقل انسان محور و دوستدار طبیعت٬ هوشمندسازی سیستم حمل و نقل و مدیریت ترافیک و بهبود سیستم حمل و نقل و شبکه دسترسی های شهری جزو راهبردهایی است که برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای شهر ارایه برنامه اجرایی توسعه حمل و نقل عمومی ریل محور را جزو یکی از اصلی ترین سیاست ها و اقدامات اجرایی خواند و افزود: همچنین تکمیل زیرساخت فعلی و خرید واگن با هدف افزایش بهره وری و ظرفیت تردد٬ افزایش و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در توسعه حمل و نقل عمومی، خروج خودروهای فرسوده و جایگزینی خودروهای برقی، توسعه شبکه پیاده راهی جزو این سیاست هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار