فرماندار ملارد با اشاره به تعطیلی کوره‌های ذغال‌پزی که سلامت روستائیان شهرستان را تهدید می‌کرد گفت: ۹۵ درصد از کوره‌های ذغال‌پزی تعطیل و جمع‌آوری شده و در این میان فرمانداری ملارد با هیچ‌کس رودربایستی ندارد.
کد خبر: ۵۱۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 23 October 2017
بهمن خطیبی ، در حاشیه ششمین جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملارد اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان یکی از موضوعات برجسته‌ای است که دولت یازدهم و در ادامه دولت دوازدهم توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت و درمان با هدف افزایش کیفیت خدمات در سطح کلان و خُرد دارد.

وی بیان کرد: در کنار افزایش کیفیت خدمات، موضوع دیگری که امروز مقداری ملموس‌تر شده است بحث افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی است که در راستای کیفیت بخشیدن به این خدمت مهّم نیازمند همراهی عموم و کمک خیّرین سلامت هستیم.

فرماندار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود جدی مسئولان شهرستان برای تعطیلی کوره‌های ذغال‌پزی که سلامت روستائیان شهرستان را تهدید می‌کرد گفت: 95 درصد از کوره‌های ذغال‌پزی تعطیل و جمع‌آوری شده است، و در این میان هر که بخواهد حقوق شهروندان شهرستان ملارد را به مخاطره بیاندازد با برخورد سخت فرمانداری مواجه می‌شود و قطعاً ما در این زمینه با هیچ‌کس رو دربایستی نداریم.

خطیبی در ادامه سخنان خود با تأکید بر تشدید نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی توسط مراجع ذیصلاح در شهرستان خاطرنشان کرد: خواسته ما از همه دستگاه‌های نظارتی و مسئولان بهداشتی این است که با تهدیدکنندگان سلامت در هر شکل و ماهیتی برخورد جدی داشته باشند، تا فضای سلامت جامعه در حوزه غذا در بالاترین حد ممکن قرار گرفته و فضا برای سودجویان ناامن شود.

وی همچنین به موضوع عرضه قلیان در برخی اماکن عمومی سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: درباره عرضه قلیان به صراحت در قانون ممنوع اعلام شده است و هر که بخواهد در این مورد تخطی کند طبق قانون برخورد لازم را با او صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ملارد در پایان با اشاره به تداوم پیگیری‌ مصوبات جلسه کارگروه سلامت شهرستان خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت رودخانه شور واقع در محور مواصلاتی اخترآباد، جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد و ساماندهی مراکز ضایعاتی از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار