در نیمه نخست سال ۹۶ محقق شد
مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: مردم تهران در شش‌ماهه نخست سال ۹۶، هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۸ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۵۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 23 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محسن ولیئی"  میزان زکات پرداخت‌شده در این استان در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ را هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۸ درصد رشد داشته است.

وی زکات پرداخت‌شده را شامل زکات واجب و مستحب، شجره طیبه، فطریه و کفاره عنوان کرد و یادآور شد: سال ۹۵، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت‌شده بود.

ولیئی با اشاره به اینکه مردم استان تهران همکاری مطلوبی با کمیته امداد در خدمت‌رسانی به مددجویان دارند، افزود: ۸۲  درصد زکات جمع‌آوری‌شده برای درمان، معیشت، جهیزیه، تحصیل، آزادی زندانیان و مسکن محرومان در بخش جهیزیه و ۱۸ درصد برای پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی به‌موقع از سوی دبیرخانه شورای زکات استان تهران و تلاش اولیای امور این فریضه الهی عنوان کرد: کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران و شهرستان‌های ری و شمیرانات به ترتیب با جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان، ۹۸۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و ۸۳۷ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال رتبه‌های نخست تا سوم استانی را در این زمینه به خود اختصاص دادند.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم خیر و نوع‌دوست تهران، افزود: مردم نیک‌اندیش استان می‌توانندباشماره‌گیری سامانه تلفنی ۷۳۵۵ مبلغ موردنظر زکات خود را پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار