سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از دربی، گفت: افتخار می‌کنم به‌عنوان مربی بار دیگر در دربی حضور پیدا می‌کنم. طبیعی است بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار ندارند ناراحت باشند، چرا که همه دوست دارند در دربی فیکس بازی کنند.
کد خبر: ۵۱۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 25 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "برانکو ایوانکوویچ" در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: من هم به نوبه خودم درگذشت ابراهیم آشتیانی را تسلیت می‌گویم. برای پرسپولیسی‌ها فقدان بزرگی است رفتن ایشان از جمع ما. همه برای دربی هیجان دارید و بی‌صبرانه منتظر شروع دربی هستید، این حال طبیعی است، چرا که این دربی بزرگ‌ترین دربی آسیاست و همه از این بابت خوشحالیم و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی هستیم.

وی افزود: می‌دانیم که این بازی چقدر برای هواداران اهمیت دارد و خیلی وقت‌ها برای آنها نتیجه دربی حتی مهم‌تر از قهرمانی است. مطمئنم که استقلالی‌ها نیز همین نظر را دارند. 

بارها گفته‌ام شرایط دو تیم در جدول تاثیری در نتیجه دربی ندارد، ضمن اینکه هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند، آن چیزی که نتیجه بازی را رقم می‌زند تصمیمی‌گیری بازیکنان در داخل میدان است. در کنار آن روح تیمی، تاکتیک و انسجام تیم‌ها بسیار مهم است، اما من خیلی خوشحالم که بازیکنان‌مان لحظه‌ای کم‌کاری به ذهن‌شان خطور نکرده و با تمام وجود‌شان دنبال شاد کردن هواداران هستند.

برانکو یادآور شد: افتخار می‌کنم به‌عنوان مربی بار دیگر در دربی حضور پیدا می‌کنم. طبیعی است بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار ندارند ناراحت باشند، چرا که همه دوست دارند در دربی فیکس بازی کنند. در بازی فردا پا درد، سر درد و مشکلات دیگر معنا ندارد و همه بازیکنان باید با تمام وجودشان در زمین حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه بازیکنان و اعضای کادرفنی سالم هستند. یکسری مشکلات کوچک داریم که خیلی مهم نیستند. تنها کسی که در رقابت با ما حضور ندارد مهدی طارمی خواهد بود که محروم است. فرشاد احمد‌زاده هم به خاطر عمل جراحی بین ما حضور ندارد. البته احمد نوراللهی نیز همچنان حق بازی کردن پیدا نکرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای بازی هجومی برابر استقلال دارد، تصریح کرد: همه بازیکنان همان‌طور که گفتم سالم هستند. طبیعی است که به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنیم. ما دنبال برد و فقط برد هستیم. برد مقابل هر تیمی سخت است. برای بازی فردا انگیزه مهم است. فردا قلب‌ها باید داغ باشد و ذهن‌ها آماده کمک. تعداد گل‌ها مهم نیست و فقط برد می‌خواهیم حتی اگر نیم به هیچ باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار