حق شناس مطرح کرد؛
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران، گفت: نیروهای خدماتی از چند روز پیش وارد نجف و کربلا شده و ارائه خدمات نیز شروع شده است که براساس وظیفه تعریف شده در کمیته خدمات شهری در چهارچوب تعیین شده، فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۱۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 25 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمد جواد حق شناس" در خصوص برنامه های اربعین حسینی در سال جاری، اظهار داشت: نظر به گزارشی که معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر ارائه داد، مقرر شد بر اساس مصوبه شورای چهارم ۱۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات در اربعین تخصیص یابد.

وی افزود: برحسب وظیفه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در هماهنگی و پیگیری مسایل مربوط به اربعین، هفته گذشته نشستی با حضور معاونان خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی شهرداری، نمایندگان معاونت های مناطق، مالی، بازرسی و سردبیری موسسه همشهری برگزار شد تا باتوجه به حضور پرتعداد زائران ایرانی در مراسم اربعین و براساس سیاست های کلان کشور، مقرر شد بر اساس مصوبه چهارم حضور شهرداری در ستاد اربعین ادامه داشته باشد.

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: بر اساس  جلسات برگزار شده مقرر شد شکل فعالیت شهرداری تهران در عراق به صورت منظم تر، دقیق تر، شفاف و در چهارچوبی که نظارت پذیری بیشتری داشته باشد، دنبال شود.

وی با اشاره به برنامه بازدید مسوولان شهری از روند آماده سازی نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات در اربعین حسینی، تصریح کرد: بر این اساس به همراه دو معاون خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی شهردار و مدیران بازرسی، حراست و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری، بازدیدی از مرکز اسکان کارگران در نجف و صحن حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت.

حق شناس بیان کرد: در ادامه روند این سفر روز گذشته (سه شنبه) بازدیدی از موکب های مسیر نجف به کربلا که توسط ایرانی ها اداره می شود، صورت گرفت. صبح امروز (چهارشنبه) نیز دیداری با کارکنان شهرداری مستقر در کربلا انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر با بیان این که ۲۵۰ نیروی خدمات شهری در شهر نجف و ۵۰۰ نیرو نیز در کربلا مستقر می شوند، گفت: نیروهای خدماتی از چند روز پیش وارد نجف و کربلا شده و ارائه خدمات نیز شروع شده است که براساس وظیفه تعریف شده در کمیته خدمات شهری در چهارچوب تعیین شده، فعالیت خواهند کرد.

به گفته وی فعالیت نیروهای خدمات شهری از چند روز گذشته در شهرهای نجف و کربلا آغاز شده و با توجه به تدابیر اندیشیده شده انتظار می رود، فعالیت ها در نجف و کربلا در ایام اربعین به نحو احسن انجام شود.

وی اظهار کرد: شهرداری تهران در سال های اخیر تجارب ارزشمندی را در خدمت رسانی در شهرهای نجف و کربلا به دست آورده که امسال واگذاری بخشی از وظایفی که در حیطه تعریف شده برای کمیته خدمات شهری نبود، به شهرداری کمک می کند تا امسال خدمات رسانی دقیق تر، منظبط تر و با هزینه کم تری در عراق انجام پذیرد.

شروع ارائه خدمات در نجف و کربلا / فعالیت شهرداری تهران در عراق در چهارچوب بهتری انجام می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار