کد خبر: ۵۱۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 25 October 2017
اخبار حوادث : رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان از کشته شدن یک جوان 23 ساله در برخورد موتور سیکلت با وانت پیکان در محور گچساران به نورآباد در یکصد متری پایگاه اورژانس جاده امامزاده جعفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ جلال پورانفرد با بیان اینکه این حادثه در ساعت 8 و یک دقیقه صبح امروز (چهارشنبه) به وقوع پیوست گفت: در این حادثه راکب موتور سیکلت در دم جان خود را از دست داد.

وی عنوان کرد: در پی اعلام این خبر به مرکز پیام 115 بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از اورژانس امامزاده جعفر به محل حادثه اعزام شد.

پورانفرد اظهار داشت: تکنسین اعزامی در صحنه حادثه اقدامات اولیه حیاتی را انجام دادند، اما متاسفانه با ضربه شدیدی که به سر این جوان وارد شده بود در همان لحظات اولیه و قبل از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بود.
 
یک کشته بر اثر برخورد موتورسیکلت با وانت پیکان در گچساران+ عکس 

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به رعایت یک نکته مهم ایمنی در مورد موتورسواران اشاره کرد و گفت: بیش از 90 درصد کشته شده های حوادث رانندگی با موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست می دهند و به همه هموطنان توصیه می کنیم، از کلاه ایمنی استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار