کد خبر: ۵۱۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 27 October 2017
طی مراسمی یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان معاون شرکت ارتباطات زیرساخت وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شد.
بر اساس حکمی ، دکتر ستار هاشمی (فرزند کهگیلویه و بویراجمد) به عنوان معاون فناوری اطلاعات، وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
در آغاز این مراسم دکتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات در خصوص ساختار جدید گفت: این ساختار با توجه به اسناد بالا دستی مانند سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه اصلاح نظام اداری، الزامات قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه، مبنی بر کاهش حجم و اندازه ساختار اداری در شهریورماه سال جاری تدوین و پیشنهاد شد.
دکتر هاشمی با اشاره به لحاظ نمودن تغییرات فناوری در این ساختار افزود: باز مهندسی الگوی کسب و کار، استفاده از تجربیات موفق و مطالعات تطبیقی کشورهای پیشرو در حوزه ICT ، بحث هوشمند سازی و استقرار بخش فناوری اطلاعات به عنوان رکن اصلی و تخصصی و اصلاح هرم نیروی انسانی شرکت برای ایجاد انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر در شبکه ارتباطی کشور برای تدوین این ساختار مورد توجه قرار گرفته است.
در ادامه مجید خباز معاون توسعه منابع، دکتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات، مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار، مهندس رادکانی معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت گزارشی از مجموعه فعالیت ها حوزه تحت مدیریت خود را ارایه دادند.
در پایان مراسم احکام انتصابی، مهندس نرگس طاهری به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب و کار؛ دکتر ستار هاشمی (فرزند کهگیلویه و بویراجمد) به عنوان معاون فناوری اطلاعات، مهندس اصغر شمس جی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه، مهندس مجتبی نجاتی امیری به عنوان مدیر کل نظارت فنی، حسنعلی عیسی زاده مدیرکل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین الملل از سوی فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت به آنان اعطاء شد.
همچنین احکام سایر مدیران نیز بر اساس چارت سازمانی مصوب ابلاغی صادر شد و بدین ترتیب ساختار جدید سازمانی در شرکت ارتباطات زیرساخت پیاده سازی و به مرحله اجرا درآمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار