روحانی مطرح کرد؛
رییس‌ جمهوری در دیدار با سفیر جدید فیلیپین، گفت: امیدوارم همگی بتوانیم در مبارزه با تروریسم موفق و پیروز شده و روز به روز از دامنه این معضل بزرگ جهانی کاسته و آن را ریشه‌کن سازیم.
کد خبر: ۵۱۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 28 October 2017
 به گزارش تابناک تهران، "حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی" در دیدار با "ویلفر دو سانتوس" سفیر جدید فیلیپین، اهمیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک و توسعه فعالیت‌های اقتصادی تهران- مانیل را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بی‌تردید آشنایی بخش‌های خصوصی دو کشور از ظرفیت‌های یکدیگر می‌تواند در تحکیم مناسبات اقتصادی ایران و فیلیپین بسیار مؤثر باشد.

وی در ادامه به موفقیت‌های اخیر این کشور در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: امیدوارم همگی بتوانیم در مبارزه با تروریسم موفق و پیروز شده و روز به روز از دامنه این معضل بزرگ جهانی کاسته و آن را ریشه‌کن سازیم.

"ویلفر دو سانتوس" سفیر جدید فیلیپین نیز در این دیدار پس از تقدیم استوارنامه خود به دکتر روحانی به روابط خوب تهران و مانیل در نیم قرن گذشته اشاره کرد و گفت: امروز این نیاز را بیش از گذشته احساس می‌کنیم که روابط خود را با تهران بویژه در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری گسترده‌تر سازیم.

سفیر جدید فیلیپین، گفت: امیدوارم با مبارزه مشترک و همگانی شاهد نابودی کامل معضل جهانی تروریسم باشیم.

سانتوس همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس سران «آ. س. آن» در کشورش، ابراز امیدواری نمود که جمهوری اسلامی ایران نیز در سطح مناسب در این نشست شرکت کند.


امیدواریم تروریسم را ریشه کن سازیم/ آشنایی بخش خصوص موجب تحکیم مناسبات اقتصادی ایران و فیلیپین می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار