12 کاراته کار عضو تیم منتخب کیوکوشین کاراته مردان ایران به فینال تورنمنت بین المللی کاراته، راه یافتند.
کد خبر: ۵۱۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 28 October 2017
به گزارش تابناک تهران، تیم منتخب کیوکوشین کاراته مردان جمهوری اسلامی ایران شامل 28 نفر در تورنمنت بین المللی کاراته که از روز جمعه در گومل بلاروس آغاز شده شرکت دارد. 

12 نفر در مرحله مسابقات 4 نفره قطعی شده اند و به فینال رقابت ها راه پیدا کردند. 6 کاراته کار ایرانی نیز پس از باخت در برابر حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند و وضعیت 4 نفر دیگر هم هنوز مشخص نیست.

اسامی راه یافتگان به دور مسابقات 4 نفره شامل امیرحمزه فتحی +95 کیلو، سید سجاد رضوی +85 ،میلاد پور جعفری و محمد آقا محمدی 65 کیلو، محمد جواد اسماعیل زاده 60کیلو می شود.

سجاد حسنی و بهزاد زیار 75 کیلو، امیر عباس رضایی و سینا قلی زاده مرتضی شعبانی 55 نوجوانان، امیر حسین سالاری جوانان و ابوالفضل قاسمی 95 کیلو جوانان نیز به فینال این رقابت ها راه یافتند.

4 نفر که هنوز در دور مقدماتی مسابقات 8 نفره شرکت می کنند، وحید محجور، مهدی حسین پور، حمید سلیمانی و داریوش بروجی هستند. 

استاد منوچهر وحیدی و محمد منصوری فرد نیز به عنوان داوران وسط از ایران در تورنمنت بین المللی کاراته کیوکوشین گومل بلاروس حضور دارند.

تیم منتخب کیوکوشین کاراته مردان جمهوری اسلامی ایران متشکل از 24 کاراته کار در سنین و وزن های مختلف و در قالب 3 سبک و 4 نماینده فدراسیون و مربی در مسابقات بین المللی گومل بلاروس شرکت دارند.
 
این تورنمنت بین المللی تا هفتم آبان ماه ( 29 ماه اکتبر) ادامه دارد و در آن بیش از 10 کشور ازجمله ایران و روسیه و بلاروس شرکت دارند.

محمد منصوری فرد نماینده فدراسیون بین المللی کیوکوشین کاراته در ایران در روز نخست ورود به مینسک پایتخت بلاروس، گفت: در قالب تیم 28 نفره به بلاروس آمده ایم و برای نخستین بار است در مسابقات بین المللی گومل شرکت می کنیم.

وی افزود: تیم ایران در سه سبک و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت می کند. 

منصوری فرد بیان کرد: با توجه به حضور برخی از ملی پوشان و کاراته کاران با تجربه کشورمان در این تیم ، انتظار میرود دستاورد ایران از این دور از مسابقات پربار بوده و تجربه خوبی برای کاراته کاران کشورمان، قبل از برگزاری مسابقات جهانی کاراته که در ماه آینده در روسیه (روز 15آذر ماه) برگزار می شود، باشد.

وی در مورد علت شرکت تیم منتخب ایران در مسابقات کاراته بلاروس گفت: بلاروس از نظر آب و هوایی به روسیه نزدیک و مشابه آن است و همچنین می خواستیم عزیزانی که در مسابقات شرکت نکرده اند، محک بخورند.

منصوری فرد خاطرنشان کرد: مسابقات بین المللی کاراته بلاروس همانند مسابقات روسیه با توجه به مجاورت با اروپا در سطح خوبی برگزار می شود و تیم های قدرتمندی همچون روسیه، بلاروس، اوکراین و لهستان در آن شرکت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار