به گزارش تابناک تهران، "مهدی جلیلوند" رسیدگی به موقع و كیفی به پیامهای فوریت شهری و شكایات و انتقادات درج شده در سامانه نظارت همگانی 1888 را مستلزم داشتن نیروهای با تجربه، دلسوز، كارآمد و همچنین زیر ساختهای لازم بر شمرد و افزود: هماهنگی، تعامل و تشریك مساعی مؤثر همه مبادی اجرایی و ستادی منطقه دوشادوش نواحی 3 گانه منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع نواقص و معایب شهری شده است.
وی با اشاره به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد سامانه رسیدگی به امور شهروندان و درخواستهای آنها را از اولویتهای مدیران شهری دانست و گفت: بر اساس تدابیر شهردار تهران، مدیران اجرایی و ستادی باید با دقت، سرعت و صحت نسبت به رسیدگی به درخواستها و پیامهای به حق شهروندان بیش از پیش اهتمام داشته باشند، به نحوی كه منجر به جلب رضایتمندی آن ها شود.
جلیلوند در خصوص پیامهای دریافتی در سامانه 1888، اظهار داشت: تعداد کل پیامها بر اساس وضعیت ثبت شده در سامانه، مجموعاً 636 مورد بود که شامل 547 پیام انتقاد، 70 مورد پیام تقدیر و تشکر و 19 مورد پیام شکایت بوده است. از مجموعه این پیامهای دریافتی نیز 89 درصد رسیدگی صورت گرفته، 2 درصد به صورت زمانبر و 5/2 درصد نیز در دست اقدام قرار دارد.
لازم به ذکر است که از مجموع این پیامها، 378 مورد مربوط به نواحی 3 گانه و 169 مورد مربوط به معاونتها و سایر ادارات بوده است.