رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس از تحقق ۸۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرداری قدس در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 30 October 2017
منصور حیدری در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قدس که با حضور سید مهدی محمدی، فرماندار این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، گفت: اغلب معابر شهری قدس در سالهای ۹۶ و ۹۷ شامل جدول گذاری ، تعمیرات جدولگذاری و آسفالت انجام خواهد شد.

وی ضمن اعلام گزارش عملکرد عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس گفت: حوزه معاونت فنی و عمران شهرداری قدس در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۰ هزار متر جدول گذاری، ۴۰ هزار تن آسفالت دستی و مکانیزه، ۱۰۶ هزار متر مربع آسفالت به صورت مکانیزه و دستی، ۶۸۰۰ متر مربع پیاده روسازی و اجرای کف پوش، آماده سازی ۹۸ درصدی آمفی تئاتر باغ ملی، تکمیل پروژه مشارکتی اطلس و ... را انجام داده است.

رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس افزود: این حوزه ۱۵۳ میلیارد تومان پیش بینی درآمد داشته که ۷۸ درصد آن عمرانی بوده و تاکنون ۸۲ میلیارد تومان از این اعتبار محقق شده که ۴۱ میلیارد تومان آن از محل ارزش افزوده تامین شده است، همچنین به ۶۷۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ رسیدگی شده، ۴۲۷ مجوز ساختمانی صادر شده که ۲۹۱ مورد در منطقه ۲ و ۱۳۶ مورد در منطقه یک بوده است.

حیدری گفت: شورا و شهرداری در راستای استفاده از بخش خصوصی ۸ پروژه مشارکتی را پیش بینی کرده که دو مورد در مرحله انعقاد قرارداد هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تمامی معابر سطح شهر در سال های ۹۶ و ۹۷ بهسازی می شوند که برخی از این معابر کار آن ها انجام شده همچنین در این سال ها شاهد احداث پارکینگ های مکانیزه کوچک در سطح شهر خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار