رئیس اتحادیه عطاران استان تهران گفت: امروز مسؤولان باید پرونده مافیای سیگار، پوشاک و ارز را ببندند و قاچاق کالا از سرچشمه قلع و قمع شود.
کد خبر: ۵۱۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 31 October 2017
علی‌رضا رضایی درباره مشکلات اتحادیه عطاران تهران اظهار کرد: هنوز از مجاری مختلف شاهد وارد شدن کالاهای خارجی به شکل قاچاق به داخل کشور هستیم.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا باید در راستای حمایت از تولید ملی در دستور کار دولت قرار گیرد و متولیان امر جدی‌تر وارد عمل مقابله با جریان قاچاق کالا شوند.

رئیس اتحادیه عطاران استان تهران با اشاره به اینکه مافیای قاچاق سیگار، ارز و پوشاک امروز وجود دارد، تصریح کرد: امروز باید پرسید آیا متولیان برخورد با قاچاق کالا نمی‌دانند مافیای قاچاق سیگار، کالا، ارز، پوشاک و ... چه کسانی هستند؟

رضایی با بیان اینکه متولیان امر پرونده چند نفر مافیای سیگار، پوشاک، ارز و ... را ببندند، اضافه کرد: برخورد جدی باید با این افراد داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان اگر پرونده چند نفر مافیای سیگار، پوشاک و ارز را ببندند همه‌ چیز درست می‌شود، تصریح کرد: سازمان مبارزه با قاچاق کالا در این راستا اقدام جدی انجام دهد.

رئیس اتحادیه عطاران استان تهران با اشاره به اینکه قاچاق کالا را باید از سرچشمه آن قلع و قمع کرد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم میکروب قاچاق و مصرف کالاهای قاچاق بیش از این در جامعه سرایت نکند، باید از این راه با آن مقابله کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار