مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: با پرداخت 10 درصد سهیمه زکات کشور از سوی مردم، فارس رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۱۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 03 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد بذرافشان  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 18 میلیارد و 764 میلیون تومان زکات در فارس جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در 6  ماهه نخست سال جاری، مردم متدین و خیراندیش استان فارس بیش از چهار استان برخوردار کشور زکات پرداخت کرده‌اند، افزود: با پرداخت به‌موقع زکات در 6 ماهه نخست امسال 89 درصد از کل برنامه پیش‌بینی‌شده سال جاری محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به رشد بیش از 260 درصدی مشارکت مردم فارس در پرداخت زکات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: بخشی از مبلغ جمع‌آوری‌شده برای رفع نیازهای خانوارهای زیرپوشش در قالب کمک به تأمین مسکن، درمان، جهیزیه و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان شهر و محل جمع‌آوری هزینه می‌شود و بخش دیگری در پروژه‌های عام‌المنفعه با نیت زکات دهنده هزینه می‌شود.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود روند جمع‌آوری زکات فطریه نیز در سال‌های آینده بیش از گذشته از سوی خیران و آحاد جامعه استمرار یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار