هر دم از این باغ بری می‌رسد
عزل و نصب‌های عجیب و غریب در شهرداری تهران تاکنون واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است، بعد از روی کار آمدن معاونان بازنشسته این بار شهردار منطقه ۲ بعد از ۱۵ روز فعالیت یک شبه ۱۳ مدیر را عزل می‌کند حال با چه هدفی، معلوم نیست.
کد خبر: ۵۱۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 04 November 2017
محمدعلی نجفی شهردار تهران از ابتدای شهریور ماه فعالیت خود را به صورت رسمی در شهرداری تهران آغاز کرد.

دو ماه و 12 روز از انتصاب نجفی در شهرداری تهران می‌گذرد و نجفی در این مدت برخی از مدیران و معاونان خود را تغییر  داده است که با واکنش های زیادی روبه رو شد تا جایی که شورایی‌ها جلسه محرمانه‌ای با شهردار گذاشتند و در این زمینه تذکراتی به نجفی دادند.

نجفی سکان شهرداری منطقه ۲ را به رسول کشت‌پورداد. 15 روز از انتصاب شهردار جدید بیشتر نمی‌گذشت که وی به یکباره 13 مدیر را بعضا بدون مراسم تودیع و معارفه عزل کرد.

گفته می‌شود این مدیران کارمندان شهرداری بوند و اعلام نیاز می‌گیرند و به نقاط دیگر منتقل شوند. نکته قابل توجه این است که مدیران روی کار آمده حدود 5 نفرشان از بدنه شهرداری منطقه 2 بوده و الباقی از سایر مناطق به این منطقه آمده‌اند.

کشت‌پور که در حال حاضر سکان منطقه دو را بر عهده دارد،‌در گذشته نیز مدتی شهردار منطقه 2 بوده است و حال علت این عزل و نصب 13 مدیر در یک شب با چه برنامه‌ای بوده معلوم نیست. 

به گزارش فارس، وقتی نجفی مدیران بازنشسته را روی کار می آورد و یا بعضا از مدیران که مشکلاتی دارد استفاده می کنند نباید دور از انتظار باشد که شهردار یک منطقه هم یک شبه ۱۳ نفر را عزل کند.

البته عزل و نصب حق مدیر است اما باید منطق داشته باشد نه اینکه فله ای مدیران جابه جا شوند.

 رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ می‌گوید: اداره شهرها و مدیریت شهری در روزگار معاصر، چالشی فراگیر است از این رو یافتن راهبردها و راهکارهای مناسب‌تر اداره آن در وضعیتی پایدار و شایسته، تلاشی مضاعف می‌طلبد که باید با دوراندیشی و همه جانبه نگری همراه باشد. لذا مهمترین ابزار حل مسائل پیچیده تهران مشارکت مردم و استفاده حداکثری از تمامی منابع، امکانات و توان مدیریتی همکاران توانمند است . بنابراین راه خروج از تنگناها و بحران‌ها، تغییر پارادایم موجود و تغیر مدیریتی برای تحول و اصلاح وضع منطقه در چارچوب رویکردهای پیش گفته است.

انتصابات جدید شهردار منطقه به شرح ذیل است:

جواد قربانی اصیل – مشاور و مدیر دفتر شهردار منطقه

محمدحسین مظفریان – معاون شهرسازی و معماری

مهران جندقی – معاون خدمات شهری و محیط زیست

امیرحسین حیدرنیا – معاون حمل و نقل و ترافیک

غلام حسین شقاقی –معاون توسعه منابع انسانی

نقی اسدی – رئیس اداره حقوقی

رمضان عرب جوادی – اداره خدمات شهری

عباس امین صفت – اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

سیروس عزیزی – شهردار ناحیه ١

رضا نصیریان – شهردار ناحیه ٣

محمدرضا ندرلو – شهردار ناحیه ٤

محمدرضا معصوم بیگی – شهردار ناحیه ٥

محسن دولتخواه – شهردار ناحیه ٦

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار