سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت: مجلس باشکوهی با حضور همه اقشار در سالروز شهادت ثامن‌الحجج آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار و در هر شهر نیز یک برنامه و مراسم شاخص خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۲۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل ازفارس ، حسن موحد در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سالروز شهادت ثامن‌الحجج آقا علی بن موسی الرضا(ع) که  با حضور مسؤولان و فعالانفرهنگی  در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی فعالیت‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها انجام کارهای فرهنگی و معنوی و تربیت نیروی خادم و جهادی با تفکر خادمانه است تا بتواند در جامعه موثر و در خدمت محرومان و نیازمندان جامعه باشد و این نمایندگی خیمه‌گاه عاشقان امام رضا (ع) و جهادگران رضوی است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ادامه داد: ایجاد نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها موجب پدید آمدن موجی پرشور و پرخروش در راستای حرکت‌های رضوی در جامعه شده است و مردم ولایت‌مدار ما در همین مدت کوتاه تابلوی زیبایی از ارادت و عشق به امام رضا‌(ع) را ترسیم و به نمایش گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد‌: در راستای تعظیم و تکریم مقام والای آستان  مقدس حضرت رضا(ع) در نظر است مجلس باشکوهی با حضور همه اقشار در سالروز شهادت آن امام همام در هر شهر یک برنامه و مراسم شاخص برگزار شود.

منبع: فارس
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار