رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: منطقه ۲۲ شهرداری تهران آمادگی خود را جهت اجرای طرحهای متنوع محیط زیستی برای اولین بار در سطح شهر تهران اعلام کرده است.
کد خبر: ۵۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 08 November 2017
صدرالدین علیپور رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نشستی که با حضور شهردار منطقه 22، رئیس اداره محیط زیست منطقه و معاونین و مدیران مرکز مدیریت محیط زیست برگزار شد، پیشنهاد اجرای طرحهای محیط زیستی به صورت پایلوت با توجه به پتانسیل موجود در منطقه را ارائه داد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش مطالبه محیط زیستی شهروندان تهران گفت: باید از شعار دادن در این حوزه پرهیز کرد و فرا بخشی به موضوع محیط زیست نگاه کرد.

علیپور با اشاره به پتانسیل منطقه 22 برای اجرای طرح های محیط زیستی بیان کرد :منطقه 22 پتانسیل خوبی برای اجرای طرحهای محیط زیستی دارد و بدون تردید اجرای این گونه طرح‌ها و جلب مشارکت مردم در آنها می‌تواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح آموزش و فرهنگ محیط زیستی شهروندان داشته باشد.

نوذرپور شهردار منطقه 22 گفت: این منطقه آمادگی هرگونه همکاری برای اجرای طرحهای محیط زیستی به صورت پایلوت را دارد و از تمامی ظرفیتهای موجود برای پبشبرد اهداف محیط زیستی استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ مقرر شد کمیته‌ای به منظور اجرای طرحها و پروژه‌های محیط زیستی و جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی، متشکل از رئیس مرکز مدیریت محیط زیست، نماینده همه معاونتها و سازمانهای موثر در حوزه محیط زیست به ویژه حمل و نقل ترافیک، فنی عمرانی، معماری شهرسازی تشکیل شود، همچنین کمیته متناظر آن در منطقه 22 و سایر مناطق تشکیل و در خصوص اجرای پروژه‌های محیط زیست به منظور تحقق اهداف و برنامه های اکوسیستمی در شهر تهران اقدامات عملیاتی، طرح ریزی و اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار