چند نفر از جاعلان گذرنامه در تهران و مهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۲۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 08 November 2017
سرهنگ مجید صمدی  رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی روز چهارشنبه در هشدار به افرادی که قصد خروج غیرقانونی از کشور به عراق را دارند، گفت: به هیچ عنوان ورود غیرقانونی امکان پذیر نیست و با افرادی که به هر دلیلی به صورت غیرمجاز وارد کشور عراق شوند طبق قانون برخورد و به مراجع قضائی معرفی می شوند.
وی ادامه داد: ازاین پس دفاتر گذرنامه و پلیس +10 براساس روز های قبل از اربعین به خدمات رسانی شهروندان می پردازد و شرایطی که برای سرعت و سهولت صدور گذرنامه در نظر گرفته بودم با نزدیک شدن به اربعین برداشته می شود و فرادی که مدارک آن ها دارای نقص یا اشکال است باید به پلیس مهاجرت مراجعه کنند.
سرهنگ صمدی با اشاره به اینکه از ابتدای محرم تا کنون برای بیش از یک میلیون نفر گذرنامه صادر شده است، افزود: هم اکنون نیز شرایط مرزها برای بازگشت زائران فراهم شده و مردم این سفر معنوی را مدیریت کرده اند تقریبا بازگشت برخی از زائران از کربلا آغاز شده است.
بر اساس اعلام مسئولان، سال گذشته در حدود دو میلیون نفر برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عراق شدند که امسال این رقم در حدود سه میلیون نفر پیش بینی شده است.
تاکنون بیش از یک میلیون و 900هزار نفر به کشور عراق برای شرکت در پیاده روی اربعین سفر کرده اند که بیش از 50 درصد آنها بر اساس اعلام منابع رسمی از مرز مهران تردد کرده اند.
مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال با پیش بینی حدود سه میلیون زائر از چند روز گذشته در مرزهای کشور آغاز شده است، پارسال نیز در این مراسم باشکوه بیش از 2 میلیون هموطن به زیارت سرور و سالار شهیدان مشرف شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار