مدیر امور مسکن اداره کل راه وشهرسازی استان کرمانشاه از تحویل سه هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 12 November 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، عبدالرضاغفوری، با اشاره به ساخت 50 هزار و 300 واحد مسکن مهر دراستان، گفت: از این تعداد، تعهد ساخت 45 هزار واحد در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر و 5300 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر را داریم.

غفوری خاطرنشان کرد: در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت از مجموع 45 هزار واحد مسکن مهر، 35 هزار واحد تاکنون تحویل شده است.

وی افزود: تا پایان سال نیز واحدهایی که دارای متقاضی بوده و معارض ندارند که حدود سه هزار واحد است به متقاضیان تحویل می‌شود.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تحویل این تعداد واحد، تا پایان سال 38 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان به متقاضیان تحویل می‌شود.

غفوری با اشاره به تعهد ساخت 5300 واحد مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان، گفت: از این تعداد تا به امروز حدود سه هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به طور معمول واحدهای باقی مانده یا فاقد متقاضی بوده و یا دارای معارض حقوقی هستند و پرونده آنها در زمینه مشکلات پیمانکاران در مراجع قضایی است.

غفوری یادآور شد: در حال حاضر حدود دو هزار واحد مسکن مهر در استان فاقد متقاضی است.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد: تا پایان امسال و یا نهایتا نیمه ابتدای سال آینده پرونده واحدهای مسکن مهر دارای متقاضی و بدون معارض بسته می‌شود.

غفوری یادآور شد: در حال حاضر عمده مشکل واحدهای مسکن مهر استان عدم مشارکت مردم در تکمیل سهم آورده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار