رییس شورای شهر تهران گفت: نباید اقدامات شهرداری تهران در مراسم اربعین در عراق را بیش از آنچه که هست بزرگنمایی کنیم.
کد خبر: ۵۲۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 12 November 2017
محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از بازدیدش از اقدامات شهرداری تهران در عراق گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی برادرانمان در کشور عراق انجام شده بود.

وی با بیان اینکه برادرانمان در عراق حمایت‌های لازم را از موضوع اربعین داشته‌اند و تلاش کرده‌اند که این حماسه بزرگ به خوبی شکل گیرد، گفت: کاری که شهرداری تهران در آنجا انجام داده است جهت تکمیل اقدامات و کسب ثواب بوده است و نباید انجام این فریضه بیش از آنچه که هست بزرگنمایی کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه با مسوولان شهر عراق و کوفه دیدار کرده است، گفت: در شهر کوفه حدود 100 نفر از نیروهای شهرداری نظافت را برعهده داشته و در مسیر نیز از چند موکب از جمله موکب بسیج شهرداری بازدید کردیم.

هاشمی با بیان اینکه حضور شهرداری تهران هرچند در آنجا برای سرویس و خدمات‌رسانی به زائران از جمله زائران ایرانی بود، اما این اقدامات قطره‌ای از فعالیت‌های دولت‌ عراق بود.

رییس شورای شهر تهران افزود: لازمه حضور شهرداری در سال آینده این است که از روش‌های مناسب‌تری که مورد پسند مسوولان عراقی و هم مورد بهره‌وری زائران ایرانی است، استفاده کنند.
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار