فیلم "شکلاتی" ساخته سهیل موفق به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی که روز پنج شنبه ١٨ آبان افتتاح کننده جشنواره بین‌المللی «فیل طلایی» هند در بخش چشم انداز آسیا بود،مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 12 November 2017
به گزارش تابناک : سهیل موفق کارگردان این فیلم که هم اکنون برای نمایش "شکلاتی" در این جشنواره حضور دارد با تایید این خبر به ایسنا گفت: فیلم با حضور دکتر کومار دبیر جشنواره در مراسم افتتاحیه با حضور بی‌شماری از مخاطبین به نمایش درآمد و خوشبختانه مورد توجه آنها قرار گرفت. 

او افزود:برای من نکته جالبی بود که مخاطبین با تمامی صحنه‌های کمدی فیلم می‌خندیدند و ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند. در نشست پرسش و پاسخ فیلم با حضور رسانه‌ها هم بیشتر از "شکلاتی" تعریف و تمجید کردند. در همین راستا از من به عنوان کارگردان آثار کودک و نوجوان در سینما و تلویزیون برای حضور و برگزاری چندین ورک شاپ مختص کودکان مدرسه حیدرآباد و همچنین چندین کالج دعوت به عمل آمد. 

موفق ادامه داد: همچنین در نشستی که با کنسولگری ایران در این شهر داشتیم، درباره ساخت آثار کودک و تولیدات مشترک صحبت شد. 

فیلم سینمایی "شکلاتی" در بخش اصلی (چشم انداز آسیا)بیستمین جشنواره بین المللی فیل طلایی هند  که از تاریخ ١٧ تا ٢٣ آبانماه ( ٨ تا ١٤ نوامبر ٢٠١٧) در شهر حیدر آباد هند برگزار می شود به رقابت می‌پردازد.

جشنواره بین المللی فیلم کودک هند (فیل طلایی) هر دو سال یکبار در سالروز تولد جواهر لعل نهرو اولین نخست وزیر هند برگزار می‌شود، گفته می‌شود، یکی از ویژگی‌های این جشنواره که اعتبار ویژه‌ای در میان جشنواره‌های کودک در جهان دارد، شرکت بیش از صد هزار کودک و نوجوان از مناطق اطراف جشنواره برای دیدن فیلم های این رویداد است.

این جشنواره در چند بخش رقابتی ، فیلم‌های بلند ، کوتاه، انیمیشن و فیلم‌های استعدادهای جوان و... برگزار می‌شود.

این فیلم از اوایل آذر ماه در گروه سینمایی «زندگی» اکران عمومی می‌شود. 

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی ،محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک :محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری به ایفای نقش می‌پردازند.






منبع : پارس فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار