نامه نیوز نوشت: یک نماینده اصولگرا گفت: آقایان به دنبال جریان سازی هستند و از این روش‌های خاص از زنبیل به دست گرفتن و تحصن می‌خواهند یک کلاهی برای خودشان درست کنند و افرادی جذب کنند .
کد خبر: ۵۲۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 16 November 2017
محمدعلی پورمختار نماینده اصولگرای مجلس دهم در مورد تحصن بقائي و جوانفکر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و هدف این جریان از این قسم اقدامات حاشیه ای گفت: اين آقايان به دنبال يك جريان سازي هستند و از اين روشهاي خاص از زنبيل به دست گرفتن و تحصن مي خواهند يك كلاهي براي خودشان درست كنند و افرادي جذب كنند . ويمحمدعلی پورمختار نماینده اصولگرای مجلس دهم در مورد تحصن بقائي و جوانفکر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و هدف این جریان از این قسم اقدامات حاشیه ای گفت: اين آقايان به دنبال يك جريان سازي هستند و از اين روشهاي خاص از زنبيل به دست گرفتن و تحصن مي خواهند يك كلاهي براي خودشان درست كنند و افرادي جذب كنند .

وي ادامه داد: بالاخره آنها هم در عرصه سياسي حضور دارند و فعال هستند و به دنبال تقويت جريان شان هستند.

پورمختار تاکید كرد: اين قبيل رفتارها فقط دست و پا زدن بيخودي است و به جايي هم نمي رسند، اينها بايد به دامن نظام و انقلاب برگرند و تبعيت خودشان را از ولايت و رهبري إثبات كنند.

 ادامه داد: بالاخره آنها هم در عرصه سياسي حضور دارند و فعال هستند و به دنبال تقويت جريان شان هستند. پورمختار تاکید كرد: اين قبيل رفتارها فقط دست و پا زدن بيخودي است و به جايي هم نمي رسند، اينها بايد به دامن نظام و انقلاب برگرند و تبعيت خودشان را از ولايت و رهبري إثبات كنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
هدفشان عدالت است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار