با پیگیری های اعضای شورای شهر، دو مجموعه از پایگاه های مدیریت بحران شهر تهران که به فعالیت های متفرقه اختصاص یافته بود، به ماموریت اصلی خود بازگشت.
کد خبر: ۵۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 21 November 2017
⁣توقف فعالیت های متفرقه در دو پایگاه مدیریت بحران

بر همین اساس، پایگاه مدیریت بحران منطقه ۲ که در اختیار برنامه تلویزیونی خندوانه شبکه نسیم قرار گرفته بود ، طی روزهای اخیر از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه ۲ بازپس گرفته شد و رسما از ادامه فعالیت متفرقه آن جلوگیری بعمل آمد.

همچنین پایگاه مدیریت بحران ناحيه ۶ منطقه ۱۶ که از نيمه دوم سال ۹۱" کاربری غير" داشت، پس از گذشت  ۵ سال با پيگيری‌های مستمر به کاربری اصلی خود بازگشت.

هومن نصيری سرپرست شهرداری منطقه ۱۶ در خصوص اهمیت پایگاه مدیریت بحران این منطقه گفت: تراکم بالای جمعيت، وجود مراکز بزرگ و متعدد تجاري از جمله بازار بلورفروشان تهران، از يکسو و وجود بافت فرسوده در ناحيه ۶ منطقه ۱۶ از سوی دیگر اهميت سوله بحران در اين ناحيه را دوچندان کرده است.

وی افزود: پایگاه های مدیریت بحران مناطق و نواحي مي توانند ضمن آموزش شهروندان، محلی برای ذخیره تجهيزات و امکانات لازم در زمان وقوع بحران ها و حوادث باشند و نقش مهمي در راستای خدمت رسانی، پشتيبانی، ايمنی و کاهش تلفات ایفا نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار