سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در 6 باب انبار موتورسیکلت و ماشین های شارژی ویژه کودکان در بازار این لوازم در محدوده خیابان هلال احمر خبر داد و گفت: این آتش سوزی بدون مصدومیت مهار شد.
کد خبر: ۵۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 22 November 2017

سید جلال ملکی افزود: ساعت 59 دقیقه بامداد این حادثه آتش سوزی به سامانه 125 اعلام و با توجه به وسعت این حریق ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که گاراژی به وسعت 3 هزار متر مربع که چندین انبار در آن وجود داشت در قسمت غربی این گاراژ در 6 باب انبار که در کنار یکدیگر و به وسیله سقف های شیروانی پوشیده شده بود دچار آتش سوزی شده بود.
ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف های شیروانی این انبارها تخریب شده بود ادامه داد: آتش به سرعت در حال سرایت به یک ساختمان مسکونی بود که حتی آتش به نمای بیرونی ساختمان سرایت کرده بود.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت 30 نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت خارج کردند و از سرایت آتش به این ساختمان مسکونی جلوگیری شد.
به گفته ملکی در پارکینگ این ساختمان مسکونی 20 دستگاه خودروی سواری پارک شده بود که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این پارکینگ شدند.
وی یادآور شد: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان این حریق بزرگ با خسارات مالی زیاد مهار شد و خوشبختانه دراین حادثه به فردی آسیب نرسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار