مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری با اشاره به اجرای یک پروژه عمرانی سای در یک شب، گفت: طرح‌های روان سازی ترافیک در مرکز مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 22 November 2017
به گزارش تابناک : سید حمید هاشمی امروز در حاشیه نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری، اظهار داشت: با تلاش حوزه راهسازی این سازمان، عملیات آماده سازی و آسفالت خیابان سعدی با توزیع150 تن آسفالت به مساحت 813 مترمربع از مسیر خیابان میرزمانی به سمت خیابان فرهنگ در عملیاتی شبانه صورت گرفت.

وی افزود: بر اساس آخرین اخبار میدانی، عملیات آسفالت در خیابان شیخ طبرسی مراحل اجرایی خود را سپری می‌کند و  86 مترمربع از این مسیر نیز آسفالت شده است.

هاشمی گفت: با توجه به اینکه خیابان سعدی و کوچه‌های فرعی آن از مسیرهای پرتردد شهروندان و مسیری ارتباطی به شمار می‌رفت، اجرای این پروژه عمرانی نقش بسزایی در روان‌سازی ترافیکی و سهولت بیشتر در عبور و مرور شهروندان خواهد داشت.

وی بیان کرد: عملیات زیرسازی کوچه امام رضا (ع) از میانرود و کوچه هدایت از جنب تالار ماه و ستاره بلوار کشاورز توسط تیم‌های عملیاتی سازمان عمران دنبال و این مناطق در نوبت برای اجرای عملیات آسفالت قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری از اجرای دیوار کوچه فهمیده 18 از خیابان فهمیده و جنب سکوی زباله از کمربندی جنوبی به منظور ساماندهی اراضی این مناطق یاد کرد و گفت: روند رو به رشدی در پروژه هدایت آب‌های سطحی سازمان وجود دارد و اجرای کانال در نقاط مختلف شهر بر اساس نیازسنجی صورت گرفته دنبال می‌شود.

شهر ساری مرکز مازندران بیش از 450 هزار نفر جمعیت دارد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار