افرادی که برای احمدی نژاد سینه چاک می کردند، امروز کجایند؟ صحبت خطاب به افرادی است که تا چند سال پیش، هر انتقاد و مخالفتی را در رسانه هایشان سرکوب می کردند و برای منتقدان یا پرونده می ساختند و یا او را در ملأ عام بی آبرو می کردند، ولی امروزه در برابر آشوب طلبی احمدی نژاد و رفقا روزه سکوت گرفته اند و در سایه مقاومت و فرماندهی دلیرانه حاج قاسم سلیمانی، فاتح میدان های نبرد، خود را پنهان کرده اند!
کد خبر: ۵۲۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 22 November 2017
هنوز مدت زمان زیادی از آن سال ها نگذشته که اگر منتقدی یا مسئول دلسوزی، انتقادی به سیاست های احمدی نژاد وارد می کرد، عده ای قلم به دست ـ که تعدادشان اتفاقا کم هم نبود ـ با برچسب هایی چون منافق، ضد انقلاب، فتنه گر و... آنان را می نواختند و تا بی آبرو کردن منتقدان و امنیتی کردن فضای کسب و کار زندگی شان هم پیش می رفتند. حافظه ها آنقدر هم کوتاه نیست که اینها فراموش شده باشد، ولی آن قلم به دستان این روزها، در برابر آشوب طلبی، احمدی نژاد سکوت کرده اند.

به گزارش «تابناک»؛ اصولگرایان هیچ گاه، حتی اکنون هم مشکلی با احمدی نژاد ندارند؛ اصولگرایانی که از موهبت دولت او بهره ها بردند، حتی بی میل هم نبودند، او که بر خلاف توصیه رهبری وارد انتخابات شده بود، تأیید صلاحیت هم بشود، چون یاد گرفته بودند که احمدی نژاد فقط به جاهای حساسش، حساسیت دارد و اصولگرایان هم آن چند نقطه را به خوبی شناخته اند و می توانستند با آنها راه بیایند! به همین دلیل اگر انتقادی هم داشته باشند، به همین چند نقطه حساس او انتقاد کرده و موضوع را تمام می کنند!

همچنین برای همین است که این روزها، جرأت معذرت خواهی نداشته و شهامت ندارند، از کسانی که می گفتند احمدی نژاد نظام را به قهقرا برده است، عذرخواهی کنند. نمی توانند به صراحت بگویند آن همه اتهام نفاق و منافق که به افراد انقلابی و متدین و متخصص زدند و هر کدام را به گونه ای به استهزا و تمسخر گرفتند، ناشی از عدم دوراندیشی و یا منفعت طلبی کوتاه مدتشان بوده است.

اکنون صحبت از سیاست احمدی نژاد نیست. او رفته و این دولت جدید است که باید مسئولیت بپذیرد و با علم و اطلاعی که از شرایط کشور، امور را اداره کند. مردم این حق را به دولت نمی دهند که به بهانه اینکه مشکلات مربوط به گذشته است، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، بلکه صحبت خطاب به کسانی است که تا چند سال پیش، هر انتقاد و مخالفتی را در رسانه هایشان سرکوب می کردند و برای منتقدان، یا پرونده می ساختند و یا او را در ملأ عام بی آبرو می کردند، ولی امروزه در قبال آشوب طلبی، احمدی نژاد و رفقا روزه سکوت گرفته و در سایه مقاومت و فرماندهی دلیرانه حاج قاسم سلیمانی، فاتح میدان های نبرد، خود را پنهان کرده اند!

امروز توصیه به آنان این نیست که دوباره به میدان بیایند و هر مخالف یا منتقدی یا احمدی نژاد را در رسانه ها سرکوب کنند، بلکه سخن این است که زبان بگشایند و از آن همه ظلمی که در حق منتقدان در دوران احمدی نژاد کردند، عذرخواهی کنند. بیایند اعتراف کنند که انتقاد به قصد اصلاح، حق همه منتقدان و مخالف بود؛ منتقدان مصلح نه بی دین بودند و نه مغرض! بسیاری از آنان از سابقون انقلاب و جهاد و جنگ  و دلسوز کشور بودند، ولی همان افراد آبرویی برای آنان نگذاشتند! امروز احمدی نژاد، فرصتی برای آنان است که به صحنه بیایند و از آن همه ظلم و جوری که بر منتقدان مصلح کردند، طلب عفو و استغفار کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار