کد خبر: ۵۳۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 27 November 2017
اخبار حوادث ، رئیس مرکز اورژانس۱۱۵کهگیلویه وبویراحمد از مصدوم شدن 11 نفر از سرنشینان تصادف رانندگی در جاده ای استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال پوران فرد با بیان اینکه در حادثه اول، دوخودروی سمند و نیسان در محور یاسوج به بابامیدان درنزدیکی تونل ۵ یاسوج با هم برخورد کردند، ادامه داد: این تصادف در ساعت ۱۲و۲۰دقیقه امروز (دوشنبه)۶ آذرماه ۹۶به وقوع پیوست و ۶ مصدوم در پی داشت .
وی اضافه کرد: از ۶ نفر مصدوم این حادثه، یک مصدوم توسط تکنسین های اورژانس115 به صورت سرپایی درمان و۵ مصدوم دیگر از طریق آمبولانس های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
وی یاد آور شد: در حادثه دوم نیز متاسفانه بر اثر برخورد دو خودروی پراید در نزدیکی شهر چیتاب، ۵ نفر از سرنشینان ، مصدوم شدند.

پوران فرد بابیان اینکه این تصادف در ساعت ۱۳و۵۱دقیقه امروز (دوشنبه)۶ آذرماه ۹۶به وقوع پیوست، گفت : در پی اعلام این حادثه به مرکز اورژانس ۱۱۵ یاسوج بلافاصله آمبولانس ۱۱۵پاتاوه به منطقه اعزام شد .
وی اضافه کرد : از ۵نفر مصدوم این حادثه نیز یک به صورت سرپایی درمان و۴مصدوم دیگر، توسط آمبولانسهای اورژانس 115به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار