-فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: یک فرد شرور سابقه دار که در منطقه دشت عباس شهرستان دهلران اقدام به شرارت می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 28 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر مکی اظهار داشت: با شکایت تعدادی از اهالی دهستان دشت عباس و شرکت‌های عمرانی منطقه مبنی برشرارت ومزاحمت یک یک فرد شرور، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه شرور مورد نظر را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد.
 
وی با اشاره به تعداد قابل توجه شاکیان و شرارت های فرد شرور گفت: این فرد در زمینه قاچاق، چاقو کشی، قدرت نمایی، عربده کشی، تخریب خودروهای شرکت های فعال منطقه و نیز توزیع موادمخدر فعالیت داشته است.
 
مکی با تشکر از همکاری مردم منطقه دشت عباس گفت: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهمتر همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمین و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای عربده کشی و قدرت نمایی آنان وجود نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار