نوید محمدزاده و تهمینه میلانى به همراه رامبد جوان و نگار جواهریان، در استونیا؛ براى جشنواره شبهاى سیاه حضور دارند.
کد خبر: ۵۳۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 30 November 2017
به گزارش تابناک : نوید محمدزاده و تهمینه میلانى به همراه رامبد جوان و نگار جواهریان، در استونیا؛ براى جشنواره شبهاى سیاه حضور دارند.



بیوگرافی رامبد جوان
رامبد جوان تبریزی (زاده ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است.[۱][۲]
 رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد.[۳] روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.[۴] «فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود.[۵] نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.[۶] او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.[۷]
رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است که مجموعه نشانیایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گم‌گشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علی‌رضا کاظمی‌پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.[۸] وی کارگردان و مجری برنامه خندوانه می‌باشد که از سال ۱۳۹۳ از شبکه نسیم در حال پخش است.




منبع : آخرین خبر، ویکی پدیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار