عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: این یک واقعیت است که از سمت دولت مسئولیت سنگینی بر دوش شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران گذاشته شده بود در حالی که حتی یک ریال هم دولت حمایت مالی ای که مقررشده را در اختیار شهرداری سابق تهران قرار نداد.
کد خبر: ۵۳۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 05 December 2017
افکارنیوز:ابوترابی ریشه این دلیل رفتارها را سیاسی و به نوعی خالی کردن پشت شهرداری ها از سوی دولت ها دانست و تاکید کرد:  بخش قابل توجهی از مشکلات کنونی شهر تهران ناشی از نگاه سیاسی مسئولان دولتی به شهرداری سابق تهران و عدم حمایت از این شهرداری است که به تفاوت نگاه های سیاسی باز می گشت. این رفتارها قریب به 20سال مردم را آزار داد و طعم شیرین داشتن یک شهر ایده آل را از مردم گرفت.

عضو سابق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس  دخیل کردن نگاه های سیاسی دولت ها را انجام وظیفه نسبت به شهرداری سابق پایتخت را سبب ایجاد خلا و مشکلات برای زندگی مردم دانست و خاطر نشان کرد: اساسا نگریستن از چنین زاویه ای تنها به دلیل تفاوت در مشی سیاسی مدیران سبب اختلال در امورات شهری و زندگی مردم می شود و دود این سیاسی کاری دولت ها فقط به چشم مردم رفته است. 

ابوترابی خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد هستیم که برخی می خواهند اقدامات مثبت شهرداری سابق را در سایه فعالیت های سیاسی قرار دهند، بی شک دلیل آن موفقیت های شهرداری سابق پایتخت بوده که طی دو دهه خدمت رسانی را به معنای واقعی کلمه معنا کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: امروز که شهرداری و دولت از نظر سیاسی نزدیک به هم هستند و حتی طلسم سیاست های دولت ها در قبال شهردار پایتخت شکسته شده و شهردار تهران این روزها در جلسات هیئت دولت نیز شرکت می کند، نگاه سنگین قوه مجریه به شهرداری تهران برداشته شود تا مردم پس از سال ها روی خوش دولت را به مدیریت شهری پایتخت شاهد باشند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه امروز شهر تهران با معضلاتی همچون: آلودگی هوا و ترافیک دست و پنجه نرم می کند گفت: انتظار می رود منتقدین دیروز که اکنون در راس مدیریت شهری پایتخت قرار گرفته اند در مسیر خدمت رسانی گام بردارند تا ثمره نزدیکی آرای سیاسی دولتی ها و مدیران شهرداری تهران خود را در مختصات زندگی شهری نشان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار