اخبار حوادث در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس آبفای شهری لنده : ولی متاسفانه در حین انجام کار بند انگشت دست چپ من بین پیچ و فلنج و آچار قرار گرفت و قطع شد.
کد خبر: ۵۴۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 23 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در دو روز اخیر برخی حوادث در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است که در این حوادث تعدادی مجروح بر جای مانده است.
نجات معجزه آسای جان راننده تراکتور
راننده تراکتور درحال شخم زدن زمین زراعی پس از واژگونی از سوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد نجات یافت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان از واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای سرچال ده برآفتاب بویراحمد خبر داد و گفت: راننده تراکتور به طور معجزه آسایی نجات یافت.
جلال پوران فرد افزود: این واژگونی عصردیروز رخ داد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس پایگاه اورژانس  به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: با توجه به سطح شیبدار و لغزندگی زمین بر اثر بارش‌های روز گذشته، تراکتور که در حال شخم زدن بود، از کنترل راننده خارج و چندین مرتبه بر روی زمین با راننده غلتیده که با این واژگونی، راننده نجات یافت اما از ناحیه ستون فقرات و سر آسیب دید.
پوران فرد، اضافه کرد: تکنسین‌های اعزامی پس از اقدامات اولیه مصدوم را با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل کردند.
 
از قطع شدن انگشت یک مدیر شهرستانی تا نجات معجزه آسای یک راننده تراکتور + تصاویر 
 
 
تصادف با برجای گذاشتن 10 مصدوم
تصادف دو دستگاه خودرو پژو در محور یاسوج - اصفهان در دو راهی کریک 10نفر مجروح به جای گذاشت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکیتصادف رانندگی 10نفر مجروح به جای گذاشت استان با بیان اینکه این حادثه عصر دیروز در ۲۵ کیلومتری یاسوج در محور یاسوج به اصفهان، به وقوع پیوست، گفت: در این حادثه ۱۰ نفر از سرنشینان هر دو خودروی سواری زخمی شدند.
جلال پوران فرد افزود: تکنسین‌های ۱۱۵ اعزامی بعد از اقدامات درمانی ارائه شده به مصدومان ۳ نفر را در محل، درمان سرپایی و ۷ نفر دیگر بوسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
وی ادامه داد: وضعیت جسمانی مصدومان خوب گزارش شده است.
 
قطع شدن انگشت مدیر چرامی شهرستان لنده
در عملیات تعمیر خط انتقال آب شهر لنده در ایستگاه چاه شماره 2 روستای آبرزگه و بر اثر گیر افتادن انگشت دست چپ محمد راکبی رئیس اداره آبفای شهری لنده در بین آچار و فلنج گیره قطع شد.
پس از این حادثه رئیس اداره آبفای شهری لنده بلافاصله به مرکز بهداشتی درمانی لنده و سپس به بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت منتقل و کار پیوند انگشت دست وی در این بیمارستان صورت گرفت.
محمد راکبی در گفت و گو با خبرنگار خبرلنده، در خصوص این حادثه گفت: وقتی متوجه کاهش آبدهی چاه شماره 2در آبرزگه از 48لیتر بر ثانیه به 8لیتر کاهش پیدا کرده است بلافاصله با کارشناسی انجام شده مشخص شد که پیچ مهره بین دو فلنج وسط لوله مکش در چاه حدود 40لیتر از آب به چاه برمیگردد بریده شدند و علت این کاهش میزان نیز بریدگی پیچ مهره ها بود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه جرثقیل شرکت آبفای شهری در کهگیلویه دچار نقص فنی شده بود بلا فاصله در همان روز با پیگیری و تاکید رییس دفتر مدیر عامل شرکت و موافقت مدیر آبفای شهری گچساران جرثقیل به لنده اعزام و درهمان روز اقدام به تعویض قطعات آسیب دیده بعمل آمد.
رئیس آبفای شهری لنده تصریح کرد: ولی متاسفانه در حین انجام کار بند انگشت دست چپ من بین پیچ و فلنج و آچار قرار گرفت و قطع شد که با مراجعه به مرکز درمانی لنده اقدامات اولیه صورت گرفت و سپس به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اعزام و مورد عمل جراحی قرار گرفت.
خودکشی در بهمئی
 
 مردی ۳۰ ساله ای با هویت معلوم امروز در شهرستان بهمئی خود را به دار حلقه آویز و خودکشی کرد.
براساس این گزارش ،امروز یک مرد ۳۰ ساله ساکن خیابان مولوی شهر لیکک در شهرستان بهمئی در منزل مسکونی خود را به دار حلقه آویز و به زندگی خود پایان داد.
علت خودکشی این مرده ۳۰ از سوی نیروی انتظامی، قوه قضائیه و پزشکی قانونی بهمئی در حال بررسی است.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
متاسفم برای انتشار مطالب غیر واقعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار