معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شورای شهر می‌تواند در صدور آرم طرح ترافیک جدید برای جانبازان، بیماران خاص و حوزه‌های خبری، ردیف‌های تخفیف قائل شود، اما درنهایت، این شورا است که قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 01 January 2018

حسن پورسیدآقایی در مورد برخی جزئیات طرح جدید ترافیک سالانه تهران گفت: در سال گذشته 441 مرکز سهمیه آرم طرح ترافیک می‌گرفتند که امسال این سهمیه برای آنها حذف می‌شود.

وی ادامه داد: با شورای شهر، شورای عالی ترافیک و پلیس نسبت به تصمیم‌گیری در مورد طرح جدید ترافیک تهران تعامل کرده‌ایم و کلیات آن به تصویب رسیده است.

پورسیدآقایی گفت: اما در مورد نرخ این طرح جدید باید شورای شهر تصمیم بگیرد که می‌تواند برای برخی افراد تخفیف‌هایی درنظر بگیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به این صورت، شورای شهر می‌تواند برای جانبازان، بیماران خاص و حوزه‌های خبری، ردیف‌های تخفیف قائل شود، اما درنهایت، این شورای شهر است که قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد.

پورسیدآقایی افزود: فعلاً در حال حاضر سقف پرداختی برای طرح ترافیک سالانه 36 هزار تومان درنظر گرفته شده است.

وی گفت: قرار است از درآمد حاصل از اجرای طرح ترافیک جدید، هزار دستگاه اتوبوس و 20 قطار مترو خریداری و در سال آینده بکار گرفته شود.

پورسیدآقایی در مورد مخالفت پلیس با اجرای این طرح جدید ترافیک گفت: در شورای عالی ترافیک،فرمانده پلیس تهران و پلیس راهور حضور داشته و موافقت خود را با کلیات این طرح اعلام کرده و قرار شد در مورد جزئیات آن بحث شود.

وی افزود: تا شب گذشته خبری از اعتراض و مخالفت پلیس با این طرح نشده و در صورت تصویب در شورای عالی ترافیک،این طرح اجرا می شود.

وی گفت: ظرف یکی دوهفته آینده تائیدیه شورای عالی ترافیک را برای این طرح جدید ترافیک می گیریم و به شورای شهر می بریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار