یک پیشکسوت پرسپولیس، گفت: برانکو می‌توانست مقابل نفت تهران ترکیب بهتری را برای تیم پرسپولیس در نظر بگیرد.
کد خبر: ۵۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 06 January 2018

محمود کلهر در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت تهران، گفت:

پرسپولیس در این بازی خوب بازی نکرد شاید یکی از دلایلش غیبت هواداران در ورزشگاه بود که به تیم نفت هم این مسأله کمک کرد ضمن اینکه نفت با یک دفاع بسته و یک دروازه‌بان آماده به نام شهاب عادلی روز خوبی را سپری کرد. پرسپولیس دو امتیاز حساس را از دست داد.

وی ادامه داد:

برانکو، منشا و احمدزاده را که بازیکنان فیکس تیم بودند را به دلایل انضباطی کنار گذاشت که کار بسیار خوبی انجام داد حتی اگر پرسپولیس مقابل نفت بازنده می‌شد باز هم این کار ارزشمند بود زیرا رعایت مسائل انضباطی یکی از دلایل موفقیت تیم است و برانکو انضباط را ترجیح داد. با این حال پرسپولیس می‌توانست ترکیب بهتری در این مسابقه داشته باشد. برانکو شاید می‌توانست به جای دو هافبک دفاعی در بازی با نفت تهران از یک هافبک دفاعی استفاده کند و بازیکنی مثل صادق محرمی که یک مهره هجومی‌تر است را در ترکیب قرار بدهد. محرمی فصل گذشته هم یکی از پدیده‌های لیگ بود. با این حال پرسپولیس در بازی با نفت به خصوص در نیمه اول طراوت و شادابی همیشگی را نداشت.

کلهر با اشاره به قدرت پرسپولیس، عنوان کرد:

پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و غیبت ۴، ۵ بازیکن هم نمی‌تواند روی این تیم تأثیر بگذارد، پرسپولیس می‌توانست در بازی با نفت هم مثل بازی با تراکتورسازی شعاع حرکتی بیشتری به کامیابی‌نیا بدهد. سرخ‌پوشان در بازی با نفت روز خوبی را نداشتند. البته نباید این مسأله را فراموش کنیم که بازیکنان نفت هم با آمدن مالک و سرمربی جدید شرایط بهتری پیدا کرده بودند و بسیار باانگیزه بودند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد ظهور یک پدیده عجیب در فوتبال ایران، گفت:

متأسفانه شاهد این هستیم که به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبانگیر باشگاه‌ها شده است برخی از مربیان که قدرت جذب اسپانسر دارند می‌توانند برای خود صندلی مربی‌گری تیم را هم به ارمغان بیاورند. این برای فوتبال ما اصلاً شرایط مناسبی نیست. اینکه یک مربی با جذب اسپانسر بتواند تیم بگیرد خوب نیست. البته منکر توانایی برخی از مربیان نیستم ولی متأسفانه شاهد آن هستیم که در لیگ یک و حتی لیگ برتر ما چنین پدیده‌ای رواج پیدا کرده، بهتر است که مدیران باشگاه‌ها و فوتبال ما در این مورد تصمیم مناسبی بگیرند.

کلهر در مورد بیماری علی پروین، عنوان کرد:

من چند روزی مسافرت بودم و بعد از بازگشتم با آقای فرزین داماد علی پروین تماس گرفتم و جویای احوالش شدم، علی پروین یکی از پیشکسوتان فوتبال ما است که همواره در عیادت از اهالی فوتبال پیشقدم شده، امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی‌اش را پیدا کند و دوباره شاهد حضور این اسطوره خوب فوتبال در محافل فوتبالی و ورزشی کشور باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار