بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه ایفای نقشش در فیلم «مسافر ری» خاص بود، گفت: باید درباره تمام شخصیت‌های ملی و مذهبی فیلم بسازیم.
کد خبر: ۵۴۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 06 January 2018

فریده سپاه‌منصور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) جایگاه ویژه‌ای در تاریخ اسلام دارند.

وی با اشاره به اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از دانشمندان بزرگ شیعه است، تصریح کرد: ایشان جایگاه ویژه‌ای هم در تاریخ اسلام دارند.

بازیگر نقش «شاطه» در فیلم «مسافر ری» با تأکید بر اینکه نقش من در این اثر سینمایی خاص بود، اضافه کرد: به دعوت داوود میرباقری برای حضور در فیلم مسافر ری به کاشان رفتم و در سه پلان از این فیلم نقش‌آفرینی کردم.

سپاه‌منصور با اشاره به اینکه باید درباره تمام شخصیت‌های ملی و مذهبی فیلم بسازیم، تصریح کرد: برجستگی این شخصیت‌ها در سینما و تلویزیون یک فرهنگ‌سازی مهم است.

وی با بیان اینکه تنوع ژانری باید در سینما لحاظ شود، اضافه کرد: باید ذائقه‌های همه مخاطبان تأمین شود و نیاز به ساخت فیلم کمدی و تاریخی و سایر ژانرها وجود دارد.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تولید در همه ژانرها باید رعایت شود، اظهار کرد: باید شاهد ورود مخاطبان همه ژانرها به سینما باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار