مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آخرین وضعیت مناقصه تأمین 630 واگن مترو برای تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۵۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 17 January 2018

حسین رجب صلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه 19 دی‌ماه شرکت‌کنندگان در مناقصه 630 دستگاه واگن مترو تهران پاکت‌های مناقصه را تحویل سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور دادند، اظهار کرد: پاکت‌های شرکت در مناقصه از سه شرکت "زیمنس آلمان"،" CRCچین" و واگن مترو "ماش روسیه" دریافت شد و مشغول بررسی این پاکت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: کمیته فنی این مناقصه بایستی پس از بررسی این پاکات فنی، به هر شرکت امتیاز دهد که این امتیاز با امتیاز نهایی قیمت مشخص شده توسط این شرکت‌ها جمع می‌شود و در نهایت در 15 بهمن‌ماه برنده نهایی مناقصه اعلام خواهد شد.

مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه سه پاکت"الف"،"ب" و "ج"برای شرکت در مناقصه در نظر گرفته شده است، گفت: پاکت "الف" شامل ضمانت شرکت در مناقصه، پاکت" ب" شامل مدارک فنی شرکت‌کننده در مناقصه و پاکت "ج "هم قمیت تعیین شده توسط شرکت‌کنندگان در مناقصه است که در حال حاضر پاکت‌های "الف" و "ب" بازگشایی شده است و در 15 بهمن نیز پاکت "ج" بازگشایی خواهد شد و برنده نهایی نیز اعلام می‌شود.

وی در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه شرکت‌های زیمنس آلمان، CRCچین و واگن مترو ماش روسیه در مناقصه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: پس از اعلام نتیجه نهایی مناقصه ،این 630 واگن مترو تهران وارد مرحله تولید می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار