وزیر علوم گفت: در حوزه آموزش عالی نقش حوزه بین المللی را نباید کم ببینیم یا کمرنگ کنیم و از آن جایی که دانشگاه آزاد یک بخش غیر دولتی قوی و توانمند است باید برای ادامه کارش در چارچوب قوانین و مقررات حمایت شود.
کد خبر: ۵۵۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 22 January 2018

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با ایسکانیوز؛ در خصوص ضرورت حمایت از شهدای دانشجوی نفتکش سانچی، با عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان را در سانحه نفتکش سانچی از دست دادند گفت: در خصوص بحث کمک به خانواده ها دانشگاه آزاد در حد ضرورت و توان خود باید برنامه هایی داشته باشد که الان دقیقا نمی دانم چه کمک هایی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: باید دید برای آرامش خانواده هایی که دانشجوی خود را از دست دادند چه کمک هایی می توان انجام داد چون وقتی این دانشجویان را از دست دادیم، در کنار دیگر شهدای حادثه نفتکش؛ عملا بحث دانشگاهی مطرح نیست و با توجه به نیازی که خانواده ها خواهند داشت در خدمت آن ها هستیم.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد، دانشگاهی بزرگ و آقای ولایتی هم مدیر با تجربه ای است در این یکسال هم که از مدیریت ایشان در دانشگاه آزاد می گذرد، آثار خوبی از حضور دکتر ولایتی و اساتیدی که برای مدیریت دانشگاه آزاد آمدند وجود داشته است که امیدواریم تدابیر مدیران فعلی دانشگاه آزاد باعث برنامه ریزی قوی تر و ادامه فعالیت دانشگاه آزاد باشد.

غلامی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد زیر مجموعه ای از آموزش عالی کشور است باید تمام قوانین و مقرراتی را که شامل این دانشگاه می شود، با دقت و جدیت رعایت کند که از نظر من این مقررات در حال انجام است و امیدواریم پایبندی به قوانین با قوت در مسیر خود پیش رود.

وزیر علوم افزود: در حوزه آموزش عالی نقش حوزه بین المللی را نباید کم ببینیم یا کمرنگ کنیم و از آن جایی که دانشگاه آزاد یک بخش غیر دولتی قوی و توانمند است باید برای ادامه کارش در چارچوب قوانین و مقررات حمایت شود.

خبرنگار: حمید انصاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار