رئیس هیأت پرورش اندام شهرستان شهریار از برگزاری مسابقات پرورش اندام در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 23 January 2018

فرهاد عزیزی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، هیأت پرورش اندام شهرستان شهریار با اخذ مجوزهای لازم، تصمیم به برگزاری پنجمین دوره مسابقات بیتوکلاسیک با عنوان یادواره اسطوره ورزش جهان شادروان جهان‌پهلوان بیت‌الله عباس‌پور در روز ششم بهمن‌ماه سال‌ جاری دارد.

وی ادامه داد: ازاین‌رو از تمام ورزشکاران در سه رشته تخصصی پرورش اندام، فیزیک و بادی‌کلاسیک دعوت می‌شود تا در پنجم بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح برای ثبت‌‌نام و وزن‌کشی به مجتمع ورزشی ایثار واقع در شهر جدید اندیشه حضور به هم رسانند.

رئیس هیأت پرورش اندام شهرستان شهریار ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور قهرمانان حرفه‌ای و قضاوت پنج داور خبره با همکاری این هیأت ورزشی، شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید اندیشه و اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار برگزار می‌شود.

عزیزی با طرح موضوعاتی در مورد جذابیت‌های رشته‌های تخصصی ورزشی زیرپوشش این هیأت عنوان کرد: رشته ورزشی پرورش اندام یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی در کشور است و همه‌روزه اقشار مختلفی را از تمام گروه‌های سنی در دو بخش بانوان و مردان در باشگاه‌های ورزشی جذب خود می‌کند؛ پس می‌توان با برنامه‌ریزی کارشناسی‌شده از پتانسیل‌های ایجادشده در مسابقات، انگیزه‌ای بیشتر را بین جوانان و ورزش‌دوستان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: هیأت ورزشی پرورش اندام شهرستان شهریار افتخار دارد که برگزارکننده بی‌نظیرترین و باکیفیت‌ترین دوره‌های مسابقات از نظر سطح کمی و کیفی در کشور باشد.

رئیس هیأت پرورش اندام شهرستان شهریار گفت: طبق آمارهای موجود، شرکت‌کنندگان در مسابقات برگزارشده از اقصی نقاط کشور حضور به هم رسانده‌اند و به‌طورکلی در تمام مسابقات تحت مدیریت این هیأت با توجه به جوایز ارزنده و قضاوت‌های کم‌نقص، قدرت رقابت با مسابقات کشوری در این رشته را دارد.

عزیزی خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها با حمایت‌های بی‌دریغ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و همراهی‌های ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته به دست آمده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار