بالاخره انتظارها تمام شد و فصل سوم این سریال تازه و داغ از راه رسیده و اینجا در آیو می‌توانید رایگان و بدون حتی مصرف یک بایت از حجم اینترنت تماشایش کنید.
کد خبر: ۵۵۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 28 January 2018

بالاخره انتظارها تمام شد. ‍سوال‌هایی که ماه‌ها درباره قصه داستان عشق شهرزاد داشتیم از امروز یکی یکی جواب داده می‌شوند. قصه ‍پیچ و تاب بیشتری می‌خورد و در هر قسمت گره‌های آن گشوده می‌شوند. سریال عاشقانه شهرزاد محبوبترین و پربیننده‌ترین سریال ایرانی است که در ژانر تاریخی، عاشقانه و ماجراجویانه تولید شده است. هر قسمت از این سریال تا امروز بیشتر از 500 هزار بار خریدار و بیشتر از پنج میلیون بار تماشا شده. فصل سوم این سریال تازه و داغ از راه رسیده و اینجا در آیو می‌توانید رایگان و بدون حتی مصرف یک بایت از حجم اینترنت تماشایش کنید. شهاب حسینی که بهترین بازیگر جشنواره کن شد،‌ ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار نقش اول‌های این سریال محبوب هستند و خیلی دیگر از بهترین بازیگران ایرانی در آن بازی کرده‌اند.

 دانلود فصل سوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که فیلمنامه‌ آن را نغمه ثمینی و حسن فتحی با هم نوشته‌اند از امروز در اولین تلویزیون اینترنتی یعنی تلویزیون اینترنتی آیو در دسترس شما است. محسن چاوشی خواننده کلیپ‌های سریال شهرزاد هم به تازگی اولین کلیپ فصل سوم شهرزاد را منتشر کرده است. محسن چاوشی تا حالا 14 قطعه موسیقی را با همکاری سینا سرلک و با شعرها و ترانه‌هایی از وحشی بافقی، حسین صفا، هوشنگ ابتهاج، فاضل نظری و ...  برای سریال شهرزاد خوانده است. البته در فصل اول علیرضا قربانی خواننده سریال شهرزاد بود که به علت اختلاف از آن جدا شد.

فصل اول شهرزاد 28 قسمت داشت و فصل دوم آن که به اندازه فصل اول جذاب نبود در 15 قسمت خلاصه شد تا تیم سازنده این سریال محبوب ایرانی، با رفع ایرادهای فصل دوم، شروع به ساختن فصل سوم کنند. فصل اول و دوم سریال شهرزاد پخش جهانی هم داشت و در آلمان و امارات متحده عربی و ... هم پخش شد.

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که فصل اول آن داستان ۱۴ میلیارد تومان و فصل دوم آن حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد»، نویسندگی آن را نیز انجام داده‌است، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته‌ است.

در فصل اول سریال شهرزاد نقش بزرگ آقا دیوانسالار با بازی علی نصیریان، دامادش قباد دیوانسالار با بازی شهاب حسینی را مجبور کرد تا علاوه بر شیرین با بازی پریناز ایزدیار،‌ با پرستار بزرگ آقا یعنی شهرزاد با بازی ترانه علیدوستی ازدواج کند و از او بچه‌دار شود و پسری به دنیا بیاورد. اما شهرزاد عاشق یک روزنامه نگار به نام فرهاد دماوندی با بازی مصطفی زمانی بود. با اجبار بزرگ آقا آنها ازدواج کردند و صاحب پسری شدند و بعد دوباره با اجبار بزرگ آقا از هم جدا شدند. در پایان فصل اول بزرگ آقا هم از دنیا رفت و در فصل دوم قباد دیوانسالار که عاشق شهرزاد شده بود، جانشین بزرگ آقا شد. اما شهرزاد هم با فرهاد ازدواج کرد و قصه سریال پیچیده‌تر شد. همزمان عمه بلقیس عمه شیرین با بازی رویا نونهالی وارد قصه شد و معلوم شد که در جوانی عاشق هاشم پدر فرهاد با بازی مهدی سلطانی سروستانی بوده است. در فصل دوم سریال شهرزاد رضا کیانیان هم با نقش شاپور بهبودی وارد داستان شد. حالا همه منتظر هستند تا ببینند در فصل سوم این سریال چه سرنوشتی برای شخصیت‌ها و کاراکترهای محبوب آن می‌افتد. محمد امامی تهیه کننده شهرزاد می‌گوید داستان فصل سوم شهرزاد همان چیزی است که مردم دوست دارند. شهرزاد 3 معلوم می‌شود که قاتل چه کسی است. مشخص شدن قاتل فصل دوم شهرزاد روند قصه را تغییر می‌دهد. قصه سریال در فصل سوم به ‍پایان می رسد.

 سریال شهرزاد در شانزدهمین دوره جشن حافظ هم توانست برنده جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی شود. همچنین حسن فتحی بهترین کارگردان و علی نصیریان بهترین بازیگر این جشن شدند. جمشید هاشم پور هم که در سریال شهرزاد بازی کرده بود، جایزه یک عمر فعالیت هنری گرفت. همه منتقدان سینما هم درباره شهرزاد نظر مثبتی داشته‌اند و آن را برترین سریال تاریخ شبکه نمایش خانگی دانسته‌اند.

با آیو در اولین لحظه پخش فصل سوم سریال شهرزاد همراه باشید و با اپلیکیشن آیو می‌تونید دانلود رایگان فصل سوم شهرزاد را تجربه کنید. تماشای آنلاین فصل سوم شهرزاد را از طریق آیو از دست ندهید و هر هفته منتظر باشید تا اولین نفری باشید که این قسمت‌های جدید و تازه برترین سریال تاریخ شبکه نمایش خانگی ایران یعنی سریال شهرزاد را می‌بینید. آیو شما را به تماشای بهترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی می‌برد. دانلود رایگان فیلم‌ها و سریال‌ها و تماشای آنلاین همه فیلم‎های سینمایی و تلویزیونی را در آیو و در کامپیوتر، ‌لپتاپ، تبلت و حتی گوشی‌های موبایل‌تان تجربه کنید. آیو، اولین تلویزیون اینترنتی ایران، تمام برنامه‌های صداوسیما، تلویزیون،‌شبکه‌های مختلف تلویزیون و سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی را به گوشی تلفن شما می‌آورد. اینجا آرشیو شما برای همه برنامه‌های تلویزیونی است و تا هفت روز می‌توانید برنامه‌هایی را که ندیده‌اید در آیو تماشا کنید. آیو را می توانید روی موبایل(اندروید و iOS)، تبلت، مرورگر وب، آیوباکس و تلویزیون‌های هوشمند داشته باشید. دنیایی از فیلم و سریال، مستند، انیمیشن و شبکه‌های جذاب در انتظار شماست. اینجا آیو است. به جهان بهترین فیلم‌های سینمایی، بهترین سریال‌ها و بهترین انیمیشن‌های تاریخ خوش آمدید.

اگر در تلویزیون اینترنتی آیو اشتراک داشته باشید می‌توانید تعداد بیشماری از فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌های روز دنیا و ایران را با بهترین کیفیت به صورت آنلاین ببینید یا دانلود کنید و بعدها تماشا کنید. علاوه بر این‌ها اگه از اینترنت شرکت‌های همراه‌اول، آسیاتک، پارس‌آنلاین، های‌وب، فناوا، پیشگامان و مبین‌نت استفاده می‌کنید و اشتراک آیو دارید، برای دیدن «تلویزیون اینترنتی آیو» نگران مصرف حجم ترافیک اینترنتت نباشید و با خیال راحت رایگان نگاه کنید!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
سلام لطفا فصل سوم شهرزاد را به کانال فیلم وموزیک بفرستید ممنون
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
این سریال فوق العاده ست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار