رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان و دبير ستاد زكات این شهرستان از پرداخت بیش از 160 میلیون تومان زکات توسط مردم نیکوکار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶ 29 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید ایراندوست با ارائه گزارشی از پرداخت زکات در این شهرستان گفت: خوشبختانه پرداخت زکات توسط مردم این شهرستان هر ساله در حال افزایش است و این فریضه روز به روز بیشتر در بین مردم این شهرستان رواج یافته است.


وی گفت: زکات پرداخت شده در این شهرستان شامل زکات فطریه عام و سادات، زكات انعام و غلات از دامداران و كشاورزان و نیز زکات مربوط به پروژه‌ها بوده است که درمجموع نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 213 درصد افزایش داشته است.


ایران‌دوست گفت: زكات جمع‌آوری‌شده در شهرستان ایوان درزمینهٔ های امورات عام‌المنفعه ازجمله احداث و بهسازی مسكن، امورات فرهنگي، کمک به معيشت محرومين و عمران و آباداني روستاها هزينه شده است.


وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط ستاد زکات استان ایلام این شهرستان امسال درزمینهٔ میزان افزایش زکات پرداختی رتبه نخست را در بین دیگر شهرستان‌های این استان به دست آورده است.


رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان به فعالیت‌های تبلیغی ستاد زکات این شهرستان اشاره کرد و گفت: انجام تبلیغات محیطی، تبلیغات چهره به چهره زکات در روستاها و مناطق دوردست توسط مبلغین، توزیع بروشور تبلیغاتی و ارائه گزارش در رسانه‌ها ازجمله فعالیت‌های تبلیغی ستاد زکات ایوان بوده که باعث افزایش هرساله زکات در این شهرستان شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار