خودروی پراید و وانت‌پیکان حین حرکت در جاده، به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه، راننده وانت در کابین متلاشی‌شده این وسیله نقلیه محبوس شد.
کد خبر: ۵۶۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 13 February 2018

ساعت 9:30 صبح روز گذشته حادثه تصادف در جاده خاوران، میدان غنی‌آباد، ابتدای جاده درختی اشرف‌آباد بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 121 به همراه گروه امداد و نجات 15 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سمت محل حادثه حرکت کردند.

اسماعیل چگنه؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان حین حرکت در جاده، به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که بر اثر این حادثه، راننده پنجاه و نه ساله خودروی وانت در کابین متلاشی‌شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود.

وی افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، جریان برق هر دو خودرو را قطع کرده و علائم هشداردهنده را در مسیر قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات ایمن‌سازی محل حادثه، گروه دیگری از آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی در خودرو وانت را گشودند و با احتیاط کامل، راننده میانسال را که از ناحیه پاها و کمر دچار مصدومیت شده بود، از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و وی را برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیاتی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده انتقال دادند و پس از ایمن‌سازی و پاک‌سازی آثار به جا مانده از حادثه، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان راهور دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار