برای بررسی و خرید انواع تلویزیون‌های هوشمند از جمله LED  ال جی ، LED پاناسونیک و برندهای دیگر نمی‌توانید جایی بهتر از زنبیل پیدا کنید!
کد خبر: ۵۶۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 14 February 2018

5 اپلیکیشن تلویزیونی که شگفت زده‌تان می کند!

ورود تلویزیون‌های جدید هیجان انگیز ممکن است شما را هم به صرافت خرید یک تلویزیون جدید هوشمند انداخته باشد. ویژگی های تلویزیون هوشمند آن قدر جالب هست که هرکسی را وسوسه کند زودتر به جرگه مدرن صاحبان تلویزیون‌های هوشمند بپیوندد، اما پیش از هر چیز باید بدانیم که چقدر به این تلویزیون‌ها نیاز داریم و پیش نیازهای اولیه خرید این تلویزیون‌ها چیست؟ اپلیکیشن‌های تلویزیون‌های هوشمند درست مانند اپلیکیشن های موبایل تقریباً برای هرکاری برنامه دارند و ما را قادر می‌سازند کارهایی که پیش از این، انجام آنها با تلویزیون‌ها ممکن نبود را انجام بدهیم. سامسونگ تولید کننده تلویزیون هوشمند LED سامسونگ  هم به عنوان یکی از پیشرو های تولید، اپلیکیشن های مخصوصی تولید کرده که کمبود اپلیکیشن در حوزه تلویزیون را به خوبی پوشش می دهد. با دیدن این اپلیکیشن‌ها و کارهایی که این تلویزیون‌ها برای ما انجام می‌دهند، در واقع تعریف تلویزیون برای ما عوض می‌شود، شاید اکنون بتوانیم به پدر و مادر یا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان حق بدهیم که سرعت رشد تکنولوژی را درک نکنند و این    فناوری ها را جادویی و عجیب بدانند!

اما پیش از هر چیز باید فروشگاه اینترنتی مناسبی برای خرید اینترنتی پیدا کنید. پیشنهاد ما فروشگاه‌ اینترنتی زنبیل است، در زنبیل می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر با بهترین قیمت‌ها بهره‌مند شوید و تحت حمایت چتر حمایتی زنبیل از خدمات کالا استفاده کنید.

 WeDraw: این اپلیکیشن نقاشی برای این طراحی شده که اعضای خانواده بتوانند کنار هم نقاشی بکشند و بیشتر از با هم بودن لذت ببرند. این اپلیکیشن می تواند با اتصال تلفن هوشمند به دستگاه تلویزیون، نقاشی کاربران را نمایش بدهد و در واقع نوعی بازی برای آنها طراحی کند. اپلیکیشن WeDraw در واقع نوع مدرن بازی بدون کلام حدس زدن از روی نقاشی است!

 

Just Find It: این بازی قدیمی شما را به یاد مسابقات تلویزیونی دهه ۸۰ می اندازد، مسابقاتی که اکثر ما تماشاگر آن بودیم و دلمان می خواست روزی شرکت کننده مسابقه هم باشیم اما معمولاً آن قدر پشت خطوط مشغول تلفن می ‌ماندیم که عطای شرکت در مسابقه را به لقای آن می بخشیدیم. حالا این بازی روی صفحات تلویزیون ممکن شده است، به این صورت که ۶۰ تصویر روی صفحه نمایش داده می‌شود و شما باید تصاویر شبیه به هم را در زمان کوتاهی پیدا کرده و حذف کنید.

Guitar Chords: این اپلیکیشن تلاش می‌کند به صورت ساده و کاربردی نواختن گیتار را به شما آموزش بدهد. اپلیکیشن آموزش گیتار که مخصوص تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ساخته شده می تواند پاسخگوی اشتیاق شما به آموختن موسیقی باشد و کارکردن با آن هم بسیار ساده و راحت است.

 5 اپلیکیشن تلویزیونی که شگفت زده‌تان می کند!

Skype: داشتن اسکایپ روی تلویزیون یک تجربه لذت بخش دیگر به این برنامه کاربردی خوب اضافه می‌کند. به خصوص وقتی که جمعی از خانواده یا دوستان گرد هم می‌آیند و به وسیله اسکایپ حضور اعضای دیگری که ممکن است به هر دلیلی در مکان دیگری باشند هم فراهم می‌شود. این که ناچار نباشید به صفحه کوچک لپ تاپ و موبایل خیره شوید و تصویر عضو غایب را بزرگ و با کیفیت روی صفحه تلویزیون داشته باشید، ارتباط اینترنتی را جذاب تر و لذت بخش تر می کند.

Six-Pack pro:  به کمک این اپلیکیشن، تلویزیون هوشمند شما در نقش یک مربی حرفه ای ورزش ظاهر می شود و دیگر لازم نیست بابت باشگاه رفتن هزینه‌ای پرداخت کنید. این برنامه حرکات ورزشی خاصی را به صورت روزانه به شما پیشنهاد می‌دهد. شما با توجه به آمادگی جسمانی خود می‌توانید مراحل آماده‌سازی مختلفی را انتخاب کنید. هر مرحله شامل 12 حرکت می‌شود که پس از انجام آنها و آماده شدن بدنتان می‌توانید به مراحل بعدی بروید. همچنین می‌توانید تعداد رکوردهای خود در یک حرکت را داخل برنامه ثبت کرده و آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای بررسی و خرید انواع تلویزیون‌های هوشمند از جمله LED  ال جی ، LED پاناسونیک و برندهای دیگر نمی‌توانید جایی بهتر از زنبیل پیدا کنید!

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار