مردم ۱۳ نقطه استان تهران هم زمان با شام غریبان شهادت ام ابیها، حضرت زهرا(س) با راه اندازی دسته های عزدارای به طور نمادین، اقدام به تشییع آن حضرت کردند.
کد خبر: ۵۶۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 21 February 2018

تشییع نمادین حضرت زهرا در ورامینمردم مومن و ولایی استان تهران در ۱۳ نقطه این استان همراه با مداحی و ذکر مصائب و مرثیه سرایی حضرت زهرا (س) به یاد تشییع شبانه آن حضرت، در مراسم باشکوهی اقدام به تشییع نمادین پیکر ایشان کردند.

در این مراسم، حضور جوانان، نوجوانان و آینده سازان این کشور بسیار پرشور و باشکوه بود.

مردم در خیابان «پیروزی» شهر تهران، مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین، مسجد خاتم الانبیا(ص) شهر جوادآباد، منطقه خیر آباد ورامین، در مسجد صاحب الزمان(عج) قرچک، مسجد امام خمینی(ره) پیشوا، پاکدشت و شریف آباد، شهرری و قیام دشت، حسینیه ارشاد شهرقدس، تجریش و صفادشت با راه اندازی دسته های عزاداری در شام شهادت حضرت زهرا(س) سنت تشییع نمادین صدیقه طاهره را ۱۸ ساله کردند.

در این مراسم نمادین تابوت هایی بر دوش عاشقان اهل بیت علیهم السلام حمل می شد و شرکت کنندگان در مراسم در غم شهادت این بانوی فداکار اسلام بر سر و سینه کوبیدند.

شرکت کنندگان در این مراسم، در حالی که لباس سیاه بر تن داشتند در غم شهادت بانوی دو عالم گریستند و با حمل پرچم های عزا و سینه زنی در مظلومیت دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) اشک ماتم ریختند و سالروز شهادت آن حضرت را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار