معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به افزایش 10 درصدی نرخ مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز 97 گفت: این مراکز از 28 اسفند96 تا 13 فروردین 97 میربان مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۵۶۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 21 February 2018

محسن بهارلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات آموزش و پرورش برای اسکان مسافران در نوروز 97 اظهار کرد:اسکان مسافران جز ماموریت های اصلی آموزش و پرورش نیست اما به دلیل وجود امکاناتی در این نهاد، در تلاش است مسافرت ارزان قیمتی را برای کارکنان فراهم کند.
وی گفت: سال گذشته علاوه بر خانه های معلم با ظرفیت 700 تخت به عنوان مراکز اسکان دائمی، حدود یکهزار و 400 کلاس درس براساس امکانات در سطوح ویژه، الف، ب برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شد که امسال هم همین تعداد برای اسکان مسافران در نظر گرفته می شود.
بهارلو افزود: در نوروز 96 بیش از 90 هزار مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان تهران اقامت داشتند. 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: سال گذشته، نرخ مراکز اسکان ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای غیرفرهنگیان و سایر کارکنان لشکری و کشوری 55 هزار تومان بود که امسال 10 درصد افزایش پیدا می کند.
وی با انتقاد از سخنان مطرح شده مبنی بر کسب سود آموزش و پرورش از مبالغ دریافتی مراکز اسکان فرهنگیان گفت: چنین سخنانی صحت نداشته و این مبالغ صرف تامین هزینه آب، برق و نگهداری و تجهیز مراکز می شود تا گردشگران سفر ارزان قیمتی داشته باشند. 
بهارلو افزود: به دلیل امکانات و نیروی انسانی تخصصی در خانه های معلم و مراکز اسکان دائم علاقه مند هستیم که مسافران در این مراکز اسکان پیدا کنند اما با توجه به تعداد زیاد مسافران و استقبال از مراکز اسکان، ما کلاس های درس را برای این امر تجهیز می کنیم. 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مسافران علاقه مند برای ثبت نام در مراکز اسکان فرهنگیان می توانند به نشانی اینترتی http://eskan.medu.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار