عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران
عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران گفت: اکثر افراد عضو شورای شهر تهران متأسفانه نسبت به قوانین شوراها اشرافیت ندارند.
کد خبر: ۵۷۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 24 February 2018

محمد قانبیلی در جمع خبرنگاران، درباره رد مصوبه شورای شهر تهران در خصوص طرح ترافیک جدید اظهار داشت: اکثر افراد عضو شورای شهر تهران متأسفانه نسبت به قوانین شوراها اشرافیت ندارند.

وی افزود: اخیراً یکی از اعضای شورای شهر در گفتگویی اعلام کرده است که چون شورای عالی ترافیک این طرح را تهیه و تنظیم کرده است، کمیته انطباق نمی‌تواند به این طرح ایراد بگیرد که این موضوع اشتباه است.

قانبیلی ادامه داد: در حال حاضر تمامی طرح ترافیک جدید زیر سؤال است و هنگامی که طرحی در شورا به تصویب می‌رسد باید در کمیته انطباق نیز مورد تأیید نهایی قرار بگیرد.

عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران بیان داشت: وقتی که در طرح ترافیک می‌خواهند از طرح زوج و فرد نیز از مردم پول بگیرند، نیاز به یک طرح جدید دارند نه اینکه این طرح را در دل طرح دیگر بیاورند و رأی مثبت بدهند و به همین دلیل است که می‌گویم به قوانین شورایی اشرافیت ندارند.

وی افزود: اکثر طرح‌هایی از شورا به کمیته انطباق می‌آید ایراد دارد و این برای شورای پایتخت زیبنده نیست.

قانبیلی افزود: اخیراً نیز شورای شهر تهران مصوبه‌ای درباره مکانی برای تجمعات داشت که اصلاً این موضوع به شورای شهر بازنمی‌گردد بلکه باید شورای تأمین در این خصوص تصمیم بگیرد.

عضو کمیته انطباق فرمانداری تهران تأکید کرد: شورای ترافیک هیچ ربطی به کمیته انطباق و مصوبات شورای شهر تهران ندارد. از 9 بند طرح جدید ترافیک، 6 بند آن مورد ایراد است که اگر رفع نشود به هیأت حل اختلاف خواهد رفت که قطعاً هیأت نیز رأی فرمانداری را تأیید می‌کند.

وی ادامه داد: اگر ایرادات این طرح رفع نشود شهرداری نمی‌تواند در اجرای طرح ترافیک سال آینده اقدامی انجام بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار