رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از آغاز گشت نوروزی تعزیرات در تاریخ 15 اسفند خبر داد و گفت:‌ این گشت به مدت یک ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۷۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 26 February 2018

محمدعلی اسفنانی درخصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در آستانه فرارسیدن سال نو و خریدهای شب عید مردم گفت: گشت نوروزی تعزیرات از 15 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی گفت: ما بنا نداریم که خیلی در مباحث بازار ورود کنیم و سیاست ما این است که بازار روال طبیعی خود را طی کند.

اسفنانی تصریح کرد: البته این به آن معنا نیست که از نظارت غافل باشیم و در صورتی که گزارشی از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و یا  سازمان حمایت داشته باشیم و یا اینکه احیاناً شاهد شکایات مردمی در بحث گران‌فروشی یا تقلب باشیم ورود جدی خواهیم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود ندارد که بازرسان مرتکب تخلف شده و از ارائه گزارش خودداری کنند و یا اینکه شهروندان مرفه تهرانی و ساکن مناطق شمال شهر نسبت به گرانفروشی بی تفاوت بوده و نسبت به این موضوع شکایتی نداشته باشند گفت: تخلف بازرسیان غیرممکن نیست اما ما بنا را بر این می‌گذاریم که همه کار خود را درست انجام می‌دهند مگر اینکه خلاف آن اثبات شود.

وی ادامه داد: گشت‌های نوروزی به طور مرتب در صبح و بعدازظهر و حتی روزهای تعطیل فعال خواهد بود و تمامی فروشگاه‌های بهاره، شیرینی‌فروشی‌ها، مکان‌های عرضه آجیل و خشکبار و سایر اصناف زیر ذره‌بینتعزیرات خواهند بود و در صورتی که تخلفی صورت گیرد بلافاصله پرونده تشکیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار