مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش 5 هزار نیروی آتش نشان پایتخت همزمان با چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 27 February 2018

مهدی داوری افزود: به منظور کاهش زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی در حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال، همزمان با آخرین چهارشنبه سال 5 هزار آتش نشان از 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در آماده باش کامل خواهند بود.
وی اظهار کرد: یک هزار آتش نشان به همراه موتورسیکلت، خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف و میادین مهم شهر تهران مستقر می شوند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر آگاهی شهروندان در این زمینه اظهار کرد: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان 
قشر آسیب پذیر در آیین های چهارشنبه آخر سال هستند، آموزش شهروندی در مدارس شهر تهران آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: تولید و پخش انیمیشن های آموزشی در سرای محلات، مدارس، فرهنگسراها و نصب پوسترهای هشداردهنده حوادث چهارشنبه آخر سال از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی برای اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان بوده است.
چهارشنبه‌سوری که با نام‌های جشن چهارشنبه پایان سال و شب چهارشنبه سرخ نیز شناخته می‌شود که یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب واپسین چهارشنبه سال (از غروب سه‌شنبه) برگزار می‌شود و اولین جشن از مجموعه جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی است. 
در این جشن متاسفانه برخی از شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان بر اثر آتش بازی و استفاده از مواد محترقه دچار مصدومیت می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار